לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Temperantia

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

פחד, קשר, עתיד.


מאיפה מגיעים פחדים?

למה יש אנשים עם פחדים, שמתקיימים באותו יקום ואותו מימד עם אנשים שאין להם פחדים?

האם זה הוגן?

אני, לדוגמא, מפחדת להיקלע לתוך קשר כמו הקשרים שהיו לי. אחרי ארבעה כאלה, פיתחתי פובייה תהומית. עכשיו התחלתי לצאת עם מישהו חדש ואני מזהה סממנים למה שהיה לי בעבר ואני פשוט מתה מפחד לחזור על אותה טעות. ויש לי רגשות חזקים כלפיו, אבל אני עדיין חוששת וחלק ממני חושב שאולי עדיף להפסיק את זה מעכשיו. אבל מצד שני - אני מפחדת להישאר לבד.

אני גם כך לבד, כל הזמן, כל היום, אין לי עם מי לדבר ועם מי לצאת. אותו אני לא רואה הרבה, בגלל לוחות הזמנים המתנגשים שלנו. זה אמור להשתנות בעוד שבועיים, כך שאני מנסה לשמור על אופטימיות מסוימת. מקווה מאוד שבעוד שבועיים הכל יסתדר ואני סוף סוף אזכה לקשר נורמלי, שבו אפשר לעשות דברים ביחד ולא לפחד כל הזמן שהוא ייפרד ממני.

 

זה מצחיק שאני כל כך מפחדת להישאר ללא מערכת יחסים, ואנשים שלא מפחדים מזה בסוף מוצאים מערכות יחסים ארוכות טווח. גם לי היו כאלה, אבל הן נגמרו ללא תוצאות. קשה לי להתייחס ברצינות לקשר שנגמר ככה סתם. או האמת, כל קשר שנגמר.

זה כואב, כמובן, אבל אם הצד השני לא היה מספיק רציני בכדי לרצות לבנות איתי חיים -אז הוא לא שווה את הדאגה המיותרת. אני נותנת את כל כולי לצד השני, אבל רק עד רגע הפרידה.

יוצא הדופן היחיד הוא האחרון.

האחרון שהוא גם השני.

זה מישהו שאני באמת לא אוכל לשכוח בכזו מהירות ובאמת קשה לי מאוד לוותר עליו. אין פלא שבמשך שלושה שבועות בקושי ישנתי, ואת רוב הזמן ביליתי בבכי עליו.

 

אני חייבת להאמין שהכל יהיה בסדר עם החדש.

וגם בדרך החדשה שאני מתחילה, עם העבודה.

 

ובכל זאת, כל מה שמתחשק לי כרגע זה חיבוק.

נכתב על ידי Temperantia , 20/7/2012 14:40   בקטגוריות אני, בדידות, גברים, התחלות חדשות, חיי חברה, חרדה, סופי שבוע, סוף, פחדים, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הדיכאון שלי.


דיכאון היא הפרעה נפשית נפוצה, המסווגת כהפרעת מצב רוח, ומתאפיינת במצב מתמשך של חוסר אושר, הערכה עצמית נמוכה לשקיעה לתוך עצבות וייאוש עמוקים.

 

הפעם הראשונה שאובחנתי כדיכאונית היתה כשהייתי בת 17 וחוויתי התמוטטות עצבים. הפסיכיאטרית אמרה לי שיש לי הפרעת חרדה כללית והפרעת דיכאון חמורה. התחלתי ליטול פרוזק ולמשך תקופה מסוימת זה עזר, אבל לאחר כמה חודשים הכדור התחיל לגרום לי לעצבנות יתר והפסיכיאטרית החליטה שהוא מתנגש עם החרדה והעבירה אותי לכדור אחר, מרגיע יותר.

מאז אני על אותו כדור, שמרגיע קצת את שני הדברים אבל לא באמת מטפל באף אחד מהם.

 

 

הדיכאון שלי מתבטא בצורות שונות, בהתאם לנסיבות בעיקר. בדרך כלל הוא מעורב עם חרדה, אבל לפעמים הוא גם מגיע לבד, ואלה הזמנים הכי קשים. דיכאון טהור, ייאוש, התחושה הזו שהמצב פשוט ישאר כמו שהוא ושום דבר לא יזוז. גרוע מכך, התחושה שאני לא יכולה להזיז שום דבר ולא יכולה לעזור לעצמי.

בתקופות האלה אני בוכה המון, אני לא יוצאת החוצה, אני לא מדברת עם אף אחד. פעם הייתי חותכת את עצמי הרבה, עכשיו זה הולך ומתמעט כי אני לומדת להשתלט על הדחף להזיק לעצמי.

 

תקופת הדיכאון החמורה ביותר שלי היתה כשהחבר שלי נפרד ממני. זה קרה לפני שנה בערך, גם בקיץ, ושקעתי בדיכאון נוראי. לא אכלתי, לא ישנתי, רק בכיתי כל היום. התחלתי לשתות ולעשן חשיש. עשיתי דברים שאני לא גאה בהם, רק כדי לחזור ולהרגיש משהו.

השיא של זה הגיע כשניסיתי להתאבד. בלעתי הרבה כדורי שינה, אבל בסופו של דבר רק נרדמתי להרבה מאוד זמן. למזלי ההורים שלי לא היו בבית בימים ההם והם לא גילו מעולם.

אני מאוד מתחרטת על זה, ואני שמחה שלא היו לי מספיק כדורים. זו היתה החלטה טיפשית. גם עכשיו, כשקשה לי, אני אולי עלולה לחשוב שעדיף לא לחיות כי עדיף לא להרגיש את כל הרגשות השליליים האלה - אבל בסופו של דבר צריך לזכור שהכל ייפתר, במוקדם או במאוחר, ואסור להיכנע. אסור להיכנע ללחצים של החברה, לבעיות בעבודה, לבעיות במשפחה. זה לא שווה את העתיד שלי.

 

בזמן האחרון אני שוב חווה גל דיכאון, בעקבות מלא בעיות שצצו. הגדולה מבין כולן היא כמובן העבודה, שבעצם הכניסה אותי לפינה לא נעימה שקשה לי מאוד לצאת ממנה ואני לא יודעת מה לעשות לגבי הסיטואציה. אני באמת רק רוצה שזה יגמר.

אני אפילו שוקלת לוותר על הפיצויים ורק לעוף משם כמה שיותר מהר, כי אני לא יכולה לסבול יותר את האנשים שם ואת המקום הזה.

 

 

אחד הדברים שדיכאון לקח ממני זה החברים המעטים שהיו לי. עכשיו באמת לא נשאר לי אף אחד.

אני יודעת שאין לי חשק לצאת ואין לי גם זמן, בגלל הלימודים, אבל בכל זאת חלק ממני מבכה את אובדן האנשים האלה.

 

 

קשה לי לכתוב פוסט מסודר.

לקחתי כדור הרגעה מאוד חזק, קלונקס, ואני נהיית יותר ויותר מטושטשת.

 

אני חושבת שהדבר הגרוע ביותר בתקופות דכאוניות שיש לי, זו ההרגשה שהחיים תמיד יהיו כאלה. כאילו שאני תמיד ארגיש חסרת אונים ובודדה, ללא יכולת לעזור לעצמי, ללא יכולת לצאת מהבוץ, ללא אפשרות ליהנות ממשהו בחיים.

זו הרגשה מאוד חזקה של ריקנות וייאוש, שלפעמים יותר מדי קשה להתמודד איתה.

והכי גרוע, כשאף אחד לא מקשיב לך. ואתה לא יכול למצוא מישהו שיקשיב לך.

נכתב על ידי Temperantia , 18/7/2012 17:33   בקטגוריות אני, בדידות, בריאות הנפש, הפרעות נפשיות, מחשבות, פחדים, פסיכולוגיה, שחרור קיטור, פסימי  
הקטע משוייך לנושא החם: דיכאון זו לא מילה גסה
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שיט שיט שיט שיט שיט שיט שיט שיט שיט שיט שיטטטטט שיט שיט שיט שיט.

פאק.

פאק.

פאאאאאאאאק.

אין לי מילים אפילו.

פאק.

 

פאק איך נפלתי, איך. אלוהים ישמור.

 

פאק.

 

 

רק לחכות שהימים האלה ייגמרו, נכון? רק לחכות. רק לחכות.

 

 

אוי אלוהים. למה כל זה קורה לי.

נכתב על ידי Temperantia , 18/7/2012 16:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

10,668
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTemperantia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Temperantia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)