לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Temperantia

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012


אני מאושרת איתו בצורה פשוט שלמה, הוא מרגיע אותי ואני יודעת שאני יכולה להרגיש בטוחה לידו.

הייתי מאוהבת פעם אחת לפני כן, באותו אדם שנפרד ממני פעם אחר פעם וחזר כל הזמן. אבל זה לא היה ככה. זה לא היה שקט ויציב ומשמח. האהבה ההיא תמיד היתה חמוצה מתוקה.

אני חושבת שהוא מתאים לי לחלוטין, באמת מושלם עבורי. אני לא רוצה לאבד אותו ואני לא אעשה שום דבר שיסכן את מערכת היחסים שלנו.

 

ועם זאת, לפעמים אני מוצאת את עצמי חושבת על הקודם. למרות שהוא פגע בי ולמרות שלא היה לי לגמרי טוב איתו, אני עדיין חושבת עליו. ואז אני בוכה.

במשך שנתיים הוא היה החיים שלי, כל העולם שלי, ועכשיו אני צריכה ללמוד לחיות בלעדיו.

 

הוא מרעיל את חיי.

ואני לא יודעת איך למחוק אותו מהתודעה.

אני באמת לא רוצה לחשוב עליו יותר, אני רוצה להתרכז בדבר הנפלא שיש לי עכשיו.

נכתב על ידי Temperantia , 31/8/2012 19:45   בקטגוריות אני, גברים, חיי חברה, מחשבות, שינוי, אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני מרגישה שסוף סוף זכיתי.

 

 

 

 

מאוהבת.

נכתב על ידי Temperantia , 3/8/2012 21:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





10,668
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTemperantia אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Temperantia ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)