לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Creative Magic


אני חדשה פה,עוסקת בפימו חצי שנה בערך ^^" אני אנסה להעלות כמה שיותר מדריכים שלי שצילמתי,מקווה שתאהבו אותו ^^

Avatarכינוי: 

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

אני עדיין חיה D: ועדיין מעדכנת את הבלוג...



AC/DC - Highway To Hell - YouTube


 


 


כן,אני יודעת שאני ממש ממש ממש מזניחה את הבלוג,אבל היי,מי כבר קורא אותו? XD
בזמן הזה,עברנו לנו כמעט את כל החופש הגדול (לצערי) ואני (כמו תמיד) עדיין לא סיימתי את כל השיעורים שלי לחופש,
וזה עוד אחריי שאני הבטחתי לעצמי שאני חייבת ליהיות תלמידה "מצטיינת" השנה,
לא שזה יקרה מתישהו,אבל העיקר הכוונה XD
בחופש גם לקחו אותנו לסבא וסבתא ב*מקום לא מיודע*,
ואני חייבת להגיד,שכמה שאני לא אוהבת את סבא וסבתא,
אני לא הולכת לחזור לשם,כל פעם אני שומעת את האזעקה שם,
אני שומעת את הטילים עפים ומתפוצצים באוויר...זה פשוט מפחיד ><"
אחותי הקטנה שוב מתחילה לבכות ואנחנו מנסים לשכנע אותה שלא קרה כלום והכל בסדר...
כאן לא מרגישים את זה אבל שם...
נרדמתי עם האזעקה והתעוררתי איתה.
כמה שאת לא מנסה להרדם,
את לא נרדמת כי את רועדת מבפנים,
מי שלא חווה את זה לא יבין אותי,
את ההרגשה הזו שום דבר לא יהיה טוב ורגוע כמו פעם,
שכבר לא תוכלו לטייל בעיר שלכם ולא להזכר בטילים,
שכבר כל פעם שאפילו תשמעו מטוס טס מעל הבית שלכם,תפחדו שזה טיל....

הלוואי שהכל יהיה בסדר שם...

הלוואי שהכל יסתדר.... 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


ובינתיים,משהו שראיתי בבלוג הזה: Live.love.laugh
וגנבתי XD 


 


 


 


 


 


 


אף פעם לא אהבתי מישהו שאוהב אותי


אף פעם לא אכלתי פלפל חריף שלם 


אף פעם לא אמרתי למישהו "אני אוהבת אותך" מול העיניים והתכוונתי לזה


אף פעם לא אמרו לי "אני אוהב אותך" בפנים

אף פעם לא בכיתי מסרט(הארי פוטר)


אף פעם לא בכיתי מספר (הארי פוטר XD)

אף פעם לא גידלתי כלב


אף פעם לא גידלתי חתולה


אף פעם לא גילחתי את שיער הראש


אף פעם לא גנבתי


אף פעם לא דיברתי ברדיו


אף פעם לא הופעתי בטלווזיה 


 אף פעם לא עשיתי סקס עם בן


אף פעם לא עשיתי סקס עם בת


אף פעם לא הכרתי אנשים באינטרנט


אף פעם לא החלקתי על הקרח 


אף פעם לא היה לי גיטרה חשמלית(וזה לא אומר שאני יודעת לנגן עליה XD)


אף פעם לא הייתה לי גיטרה קלאסית


אף פעם לא היה לי גשר (מילה אחת-סיוט.)


אף פעם לא עקרו לי שן(כנ"ל)


אף פעם לא היה לי נכשל בתעודה


אף פעם לא היה לי פלאפון משוכלל


אף פעם לא היו לי 2 שטרות של 200 בארנק


אף פעם לא הייתה לי הרחבה של יותר מ3 מ"מ


אף פעם לא היו לי עגילים לא באוזניים


אף פעם לא הייתה לי חזייה של סופר-מן (מישהי יודעת איפה קונים?)


אף פעם לא הייתי במוסד לחולי נפש


אף פעם לא הייתי במשחק כדורגל


אף פעם לא הייתי בניו יורק


אף פעם לא הייתי בפריז


אף פעם לא הייתי בת 18 


אף פעם לא הרגשתי הכי יפה


אף פעם לא הייתי ערה כל הלילה בהופעה 


אף פעם לא הלכתי על פסי רכבת


אף פעם לא הצלחתי לתפוס זבוב בידיים


אף פעם לא טסתי לח"ול בלי המשפחה 


אף פעם לא שתיתי יותר מכמה שלוקים


אף פעם לא השתכרתי


אף פעם לא השתתפתי בתחרות כשרונות צעירים


אף פעם לא האהבתי וירטואלית


אף פעם לא התגשמה לי משאלה שבקשתי כשכיביתי נרות יומולדת


אף פעם לא התלהבתי יותר מדי מהציורים של עצמי


אף פעם לא התמדתי ללכת למכון או לסתם הליכות


אף פעם לא התנשקתי עם בן


אף פעם לא התנשקתי עם בת


אף פעם לא התנשקתי עם מישהו מעל גיל 18


אף פעם לא התנשקתי בגשם


אף פעם לא התנשקתי על קיר


אף פעם לא התנשקתי בבריכה


אף פעם לא התנשקתי בבית שלי


אף פעם לא התנשקתי בשקיעה


אף פעם לא התפרסמתי בזכות כישרון (מה? להבריז ככה שכולם יחשבו שאת חולה שבוע זה גם כישרון 3:)


אף פעם לא חתכתי את עצמי


אף פעם לא טעמתי חומוס


אף פעם לא ירדתי יותר מ5 קילו בדיאטה


אף פעם לא ישנתי בפארק 


אף פעם לא למדתי לקרוא תווים


אף פעם לא לקחתי גלולות למניעת הריון


אף פעם לא נהגתי במכונית(וכמעט הרגתי חברה)


אף פעם לא ניסיתי להתאבד


אף פעם לא ניפגשתי עם אנשים מהאינטרנט


אף פעם לא נסעתי עם מישהו זר(אבא של ידיד שלי נחשב זר XD)


אף פעם לא נסעתי באוטובוס


אף פעם לא נסעתי במשאית


אף פעם לא טסתי בכדור פורח


אף פעם לא הייתיי בכותל


אף פעם לא הייתי בחרמון


אף פעם לא נעלתי קרוקס


אף פעם לא נשכבתי על הכביש


אף פעם לא נשרפתי מהשמש


אף פעם לא סמכתי על זכר


אף פעם לא סמכתי על נקבה


אף פעם לא עליתי לגג של עזריאלי 


אף פעם לא עשו לי מסיבת הפתעה 


אף פעם לא עשיתי משהו שרק אני יכולה (לישון כמעט 4 ימים ברציפות ולקום רק כדיי לנשנש משהו XD)


אף פעם לא עשיתי רשימה ממש ממש ארוכה (מה שאני עושה עכשיו)


אף פעם לא עשיתי שעווה(הטעות הכי גדולה שעשיתי בחיים שלי)


אף פעם לא קיבלתי כל מה שרציתי


אף פעם לא קיבלתי נשיקה מאימו


אף פעם לא קיללתי את אמא שלי מול הפרצוף שלה 


אף פעם לא ראיתי שלג יורד 


אף פעם לא הייתי יותר משבוע מחוץ לבית בלי משפחה


אף פעם לא רציתי משהו שאין לי


אף פעם לא שברתי עצם 


אף פעם לא שברתי שן


אף פעם לא שכחתי לשים דאודורנט לבצפר 


אף פעם לא שמחתי בשביל מישהו שהצליח יותר ממני


אף פעם לא שכחתי ללבוש חזיה לבי''ס


אף פעם לא שתיתי אלכוהול יותר מלגימה אחת(לגימה וחצי כדיי לוודא שהטעם באמת כזה מגעיל)


אף פעם לא ידעתי לומר "זין" ביפנית. 


אף פעם לא הייתי מצחיקה


אף פעם לא הייתה לי תעודת הצטיינות


אף פעם לא ניצחתי בשלב הבנוני של שולה מקשים


אף פעם לא שמתי עדשות


אף פעם לא עשיתי קמפינג ביער 


אף פעם לא קראתי את כל העיתון בבוקר


אף פעם לא התנשקתי בגלל "אמת או חובה" 


אף פעם לא בכיתי בגלל ספר


אף פעם לא התנשקתי על הגג של עזריאלי 


אף פעם לא איחרתי לבצפר 


אף פעם לא איחרתי לבצפר ביותר משעה(הגעתי לשעה האחרונה XD וגם אליה איחרתי ._.)


אף פעם לא העלתי קטע ליוטיוב


אף פעם לא הסרטתי את עצמי


אף פעם לא קניתי משהו שעלה יותר מ1,000 ש"ח


אף פעם לא צילמתי סרט


אף פעם לא אהבתי את עצמי 


אף פעם לא אהבתי גמבה


אף פעם לא אהבתי פלפל 


אף פעם לא אהבתי חציל


אף פעם לא עשיתי קניות ב500 ש"ח


אף פעם לא עשיתי קניות ב1,000 ש"ח


אף פעם לא היה לי מסך פלזמה בחדר


אף פעם לא רציתי למות


אף פעם לא עבדתי


אף פעם לא התנשקתי עם קרח


אף פעם לא אכלתי לבד חבילת אוראו(בזמן שרציתי למות)


אף פעם לא דיברתי כל הלילה במסנג'ר


אף פעם לא דיברתי כל הלילה בפייסבוק


אף פעם לא הפתעתי מישהו בנשיקה


אף פעם לא הייתי באילת


אף פעם לא טסתי


אף פעם לא עשיתי אורגיה


אף פעם לא הזדיינתי בשירותים של ארומה


אף פעם לא ישנתי עם אחותי(בצימר ._.)


אף פעם לא שמעתי את כל השירים שיש לי במחשב על פלייליסט אחד 


אף פעם לא כתבתי שיר


אף פעם לא עישנתי


אף פעם לא ניצלתי מישהו


אף פעם לא הייתי רעה למישהו סתם 


אף פעם לא הרגשתי שלמה עם עצמי


אף פעם לא היה לי חבר


אף פעם לא היה לי חבר מעל לשנה


אף פעם לא הלשנתי


אף פעם לא הבאתי מכות


אף פעם לא חטפתי מכות


אף פעם לא צללתי 


אף פעם לא אכלתי סלט


אף פעם לא שמעתי מוזיקה בלי הפסקה 


אף פעם לא אכזבתי


אף פעם לא הייתי משועממת עם האנשים שאני אוהב 


אף פעם לא הרגשתי חשובה


אף פעם לא ישנתי עם בת


אף פעם לא ישנתי עם בן 


אף פעם לא התחלתי עם בת


אף פעם לא ישנתי ערומה בקיץ


אף פעם לא ישנתי ערומה בחורף


אף פעם לא ישנתי ערומה עם מישהו


אף פעם לא גרתי לבד


אף פעם לא שיקרתי


אף פעם לא התאהבתי באמת


אף פעם לא ישנתי באוהל עם בן


אף פעם לא ישנתי באוהל עם בת


אף פעם לא ישנתי בחוץ על ספסל


אף פעם לא הלכתי למסיבה ענקית עם 100 אנשים או יותר


אף פעם לא אמרתי למישהו שהוא מכוער (3:)


אף פעם לא זרקתי מישהו 


אף פעם לא ברחתי מהבית


אף פעם לא עשיתי לילה לבן


אף פעם לא ראיתי את השקיעה


אף פעם לא ראיתי את הזריחה


אף פעם לא שנאתי מישהו באמת


אף פעם לא רבתי עם מישהו בכוונה


אף פעם לא איימתי על מישהו


אף פעם לא התנשקתי בחו"ל


אף פעם לא התנשקתי עם בן אדם שאני לא כל כך מכירה


אף פעם לא הברזתי מיום שלם


אף פעם לא הברזתי משיעור


אף פעם לא הייתי במחשב כל היום 


אף פעם לא ראיתי סרטים כל היום


אף פעם לא דיברתי בטלפון יותר משעתיים


אף פעם לא הכנתי ארוחה ל6 אנשים או יותר


אף פעם לא אכלתי סושי


אף פעם לא עשיתי צניחה חופשית


אף פעם לא צמתי במשך יום שלם כי בא לי


אף פעם לא הצטערתי על משהו


אף פעם לא ישנתי כל היום


אף פעם לא הלכתי להופעת רוק


אף פעם לא הופעתי בפני קהל גדול


אף פעם לא צחקתי בלי הפסקה


אף פעם לא ראיתי בובספוג כל היום


אף פעם לא התנתקתי לגמרי מהעולם לכל היום


אף פעם לא שברו לי את הלב 


אף פעם לא שברתי לאף אחד את הלב  


אף פעם לא הייתה לי תקופה טובה


אף פעם לא הייתה לי תקופה רעה


אף פעם לא צילמתי 1000 תמונות


אף פעם לא הציעו לי לדגמן 


אף פעם לא שתיתי קפה


אף פעם לא עשיתי אמבטיית קצף 


אף פעם לא עשיתי אמבטיה עם ורדים


אף פעם לא התקלחתי עם בת (הייתי קטנה ^^" והחברה הזו הייתה לי כמו אחות)


אף פעם לא התקלחתי עם בן


אף פעם לא הייתי מנותקת מהפלאפון ליום שלם(לחודש הייתי מנותקת ממנו -.-)


אף פעם לא עשיתי היקי לבן


אף פעם לא עשיתי היקי לבת


אף פעם לא הייתי בלי מחשב חודש


אף פעם לא הייתי בלי אינטרנט חודש 


אף פעם לא אכלתי פיצה שלמה לבד (פיצה אישית נחשב?)


אף פעם לא עברתי תאונת דרכים


אף פעם לא עשיתי רישיון


אף פעם לא נכנסתי לים בחורף


אף פעם לא שחיתי בעירום

 גם אם  אף אחד לא קרא את זה,זה לא כזה משנה לי,אני יותר כותבת לעצמי מאשר לאחרים ^^"
אז,תהנו כמה שאתם יכולים מהחופש הלא כל כך גדול שלנו,כי עוד שבוע וחצי יש בית ספר...
 
נ.ב:יש לכם מושג איך אני שמה פה מוסיקה שזה ייראה כמו הפלייר ביוטיוב? XD


נכתב על ידי , 23/8/2011 06:43  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , תחביבים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'יני ^.^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'יני ^.^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)