לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אלינור-סיפורים בהמשכים(:


"זה מתחיל מרגעים בודדים בלבד,המרחשים בראשי,ונגמר בסיפור אגדה". ככה בעצם אני ממציאה סיפור.אבל השאלה אם הוא טוב או לא?זאת כבר ההחלטה שלכם(:

Avatarכינוי:  האמת מאחורי התהילה-סיפורים בהמשכים

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2011

שינויי בתוכנית[:


שלווווום לכולם!D:

איך היה בחג? מקווה שנהניתם ♥

 בכול מקרה אני רוצה להודות שוב לדנדי ול-story teller 2000 היחידות שקוראות את הבלוג חחחחחחחXD ורציתי גם להגיד שכבר פתחתי בלוג חדש. בהתחלה הוא נקרא סיפורים קצרים כפי שאמרתי, אבל פתאום התחלתי לכתוב סיפור שאני ממש אוהבת, והחלטתי שאותו אני יעלה(: לסיפור קוראים "השופטת" וכבר יש לי כבר פרק אחד מוכן, וכדי לא לעשות את אותה טעות פעמיים אני עכשיו באמצע של הפרק השני ורק כשאני אגיע לרביעי אני אתחיל לעלות=] אבל יש לי גם כבר את כל העלילה בראש ואני ממש שמחה בו. עכשיו אני כותבת מהר, בגלל שאני עכשיו שמחה וטוב לי אז יש לי מרץ בכתיבה!

 טוב אז זהו הלינק לבלוג החדש(: http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=746530 ואני צריכה את עזרתכן, אני לא יודעת פשוט מה לעשות: האם לכתוב פוסט פתיחה כזה? או פשוט להתחיל בסיפור? מקווה שתענו לי במהרה^^

תודה לכןן3>                    

  

נכתב על ידי האמת מאחורי התהילה-סיפורים בהמשכים , 8/6/2011 21:07  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאמת מאחורי התהילה-סיפורים בהמשכים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האמת מאחורי התהילה-סיפורים בהמשכים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)