לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מלך מלכי המלכים, תודה על חיים, על אושר, על בכי, על צחוק ועל הכוח שבמילים.

Avatarכינוי:  בת מלך קטנה

בת: 31



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2014

גשם בסוף מאי


שתי דקות של גשם באמצע הלילה בסוף מאי

אין שום כוכב שיאיר לי את הדרך

פוסע לבדי בדרך אל הלא נודע

אין זה משנה, זה רק מזג האוויר שמשתנה

כשאת לא כאן.

 

שתי דקות של גשם, וכולי ספוג

ספק דמעות, ספק טיפות.

נכנס לחדר החשוך ומביט אל הרחוב

אמצע הלילה , החשכה עוטפת בסודיות

אומנם סוף מאי אך הקור חודר לעצמות.

 

העולם רועד תחת רגליי

בואי וקחי את שתי ידיי

גלי לי מה עוללת לרגשותי

פיה יפה ומרושעת.

השארת אותי חסר תקווה

ודמותך כה רחוקה.

 

שתי דקות של גשם באמצע הלילה בסוף מאי

עוד רגע תזרח השמש ותחדור אל תוך חיי

כמו שעשית זאת את ביום שבו הגעת

נלחמת בכל דבר וחיממת את המחר.

 

הטיפות אינן פוסקות, רק הולכות ומתחזקות

מפחד שלא אשמע את קול פסיעותייך הרכות

עוצם את העיניים משתדל שלא ליפול

אולי סופסוף אשן הלילה אחרי שבועות

שרק חלמתי בהקיץ.

 

העולם רועד תחת רגליי

בואי וקחי את שתי ידיי

גלי לי מה עוללת לרגשותי

פיה יפה ומרושעת.

השארת אותי חסר תקווה

ודמותך כה רחוקה.

 

שוכב לי במיטה, השמש כבר עלתה

הגשם נעלם.. כאילו לא היה.

מי יזכור מראה נדיר – גשם בסוף מאי.

אף אחד מלבד אותו הגבר שחיכה לך

ונרטב מהטיפות.

נכתב על ידי בת מלך קטנה , 30/5/2014 12:00   בקטגוריות דברים שכתבתי, אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יאיר ישראל חרעוץ ב-1/6/2014 16:51




41,764
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דת , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבת מלך קטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בת מלך קטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)