לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מלך מלכי המלכים, תודה על חיים, על אושר, על בכי, על צחוק ועל הכוח שבמילים.

Avatarכינוי:  בת מלך קטנה

בת: 31



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2014

הלילה האחרון.


לילה אחרון בפינה שלי,

באמת שלי, במסתור שלי.

לילה אחרון

ואומנם זה רק חדר.

4 קירות שיישארו ריקים

עד שיבוא אדם אחר.

 

לילה אחרון בחדר הבלהות

החדר שספג כל כך הרבה דמעות

ספג צרחות, היה עד למכות.

שתק על טעויות

ואסף את הסודות.

 

לילה אחרון במקלט שלי.

עם הכוכבים הזוהרים על התקרה

עם החלון שמשקיף אל הגינה

לילה אחרון .

אחרי 12 שנה.

 

יש אומרים שזו התחלה חדשה

אבל לאדם קשה להתנתק

ממקומות בהם הוא מרגיש שלם..

 

זה הלילה האחרון בחדר

החדר שהכיר אותי,

הכיל אותי,

ידע אותי,

חיבק אותי.

נתן לי להיות אני.

הקשיב לתפילות שלי,

לסודות שלי,

לפחדים, לחלומות, לתקוות, לכאבים.

יותר מכולם.

 

אז אולי בסופו של דבר..

בית זה יותר מערמת קירות :\

יהיה לי קשה לחלוף על פניך

ולא להיכנס.

להשאיר את כל הזיכרונות והעבר איתך

ולתת למשפחה אחרת. מאושרת

לתפוס אותך ולהקים אותך מחדש.

 

אלוקים,

תודה על ה12 שנים הכי מחשלות ומדהימות בחיי.

בבית המקסים הזה.

ברחוב ריינס.

נכתב על ידי בת מלך קטנה , 11/6/2014 00:01  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בת מלך קטנה ב-17/6/2014 19:38




41,764
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דת , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבת מלך קטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בת מלך קטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)