לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מלך מלכי המלכים, תודה על חיים, על אושר, על בכי, על צחוק ועל הכוח שבמילים.

Avatarכינוי:  בת מלך קטנה

בת: 31



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2014

שבר את הכלים.


חשבתי שעברנו קשיים.

לא חשבתי שנגיע לרמה כל כך נמוכה.

חשבתי שההסחפויות שלנו הם משהו טמא ונורא.

לא ידעתי שזה מה שאתה מכין לי.

כל האתמול התהלכתי עם תחושה רעה בבטן

האכלתי את עצמי שזה הלימודים המתקרבים. הלחץ.

הרצון להיות צעירה לעד והסוף של כל התקופה הזאת .

כשראיתי אותך משום מה הכעס הלך וגבר.

הבטת לי בעיניים. קראתי לי בכינויי חיבה

ניסית לגעת בי, אבל משהו מבפנים נרתה לאחור.

לא ידעתי איזה סוד אפל אתה מסתיר בך.

לא תיארתי לעצמי בחלומות הכי גרועים

מה עשית כמה שעות קודם.

כהרגלי ריכזתי את הכעס שלי על הסיגריות.

על כך שאתה תמיד משקר לי על העישון.

וכשהתחלת לכתוב לי סליחה ושאתה מצטער לא הבנתי.

ואז נפלט לך הסוד הגדול.

 

בחור ישיבת הסדר. בחור דתי עם כיפה על הראש.

בחור שיש לו חברה.

 

לקחת את המחשב. ישבת בחדר שלך.

נכנסת לאתר אסור.

נתת את הטלפון שלך לבחורה שיושבת בצד השני באתר הזה.

עשיתם מה שעשיתם בטלפון.

עשית מה שעשית עם עצמך בסרטון.

 

ואתה מצפה עכשיו שאני אבין.

אתה בחרת בטעות הזאת..

ואתה מצפה שאני אקבל אותך בזרועות פתוחות.       

אתה מצפה ממני לסלוח

על כך שאלוקים תסלח לי על המילה

זיינת מישהי דרך הודעות.

מישהי ערומה לחלוטין.

ראית סרטונים של בחורות שה' ישמור.. אני אפילו לא רוצה לחשוב על מה ראית

ועשית את זה עם עצמך.

ואני צריכה לקבל את זה?!?!

 

למה ?

מה עשיתי לך שזה מגיע לי?

נתתי לך הכל.

השתדלתי לרצות את כל הסיפוקים שלך.

איך יכולת להביט לי בעיניים כשזה יושב לך בפנים.

איך אתה מצפה שאבין?

איך אתה מצפה שאסלח?

זו בגידה לכל דבר

זו בושה ענקית

זה חטא שאין לו מחילה

שברת את האמון שלי בך לחלוטין.

ואתה עוד מנסה להקריא לי את השיחה איתה

לעזאזל מה אתה חושב לעצמך?

לקחתי הפסקה.

אני לא מסוגלת לחשוב עליך כבעלי לעתיד

לא מסוגלת לגעת בך

לא מסוגלת לחשוב עליך משהו טוב בלי לדמיין מה עשית שם עם עצמך

בלי לדמיין מה עשית איתה.

 

אני כל כך כועסת ופגועה

 

5 שנים ביחד.

ואתה בא ומפוצץ הכל בשביל תאוות היצר שלך.

 

תתבייש לך.

 

שברת את כל הכלים.

אני לא אוהבת אותך.

נכתב על ידי בת מלך קטנה , 13/10/2014 21:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בת מלך קטנה ב-20/10/2014 18:44




41,764
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דת , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבת מלך קטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בת מלך קטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)