לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מלך מלכי המלכים, תודה על חיים, על אושר, על בכי, על צחוק ועל הכוח שבמילים.

Avatarכינוי:  בת מלך קטנה

בת: 31



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2014

כמו רוח סערה


היא הגיחה כמו רוח סערה

נאחזתי במקומי חסר נשימה

בעוד היא שורפת

את כל מה שהכרתי

 

והלב שוב רוקד

החיים מתחילים מחדש

מעולם לא הרגשתי

לא חשבתי... את!

 

העניינים מסתבכים..

רק רוצה לך לשיר

מנגינות שהלחנתי

כל חיי לכבודך

 

והלב...

 

כל קוץ נהיה פרח

כל כאב נעלם ברגע

מאז שהגעת אני לא אחר

אני אמת מהלכת שחובקת אותך

 

והלב...

 

היא הגיחה כמו רוח סערה

אל חדרי הלב והאמת שלי

כבשה כמו לוחמת

כל פינה בגוף שלי

 

ואני מאושר.

נכתב על ידי בת מלך קטנה , 6/12/2014 19:58   בקטגוריות דברים שכתבתי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




41,764
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דת , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבת מלך קטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בת מלך קטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)