לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מלך מלכי המלכים, תודה על חיים, על אושר, על בכי, על צחוק ועל הכוח שבמילים.

Avatarכינוי:  בת מלך קטנה

בת: 31



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2014

מצטער


מצטער

אולי הייתי צריך להיות

לך יותר..

מצטער

יודע שעכשיו את

כואבת ואין

לי דבר לעשות..

 

מצטער

באמת שניסיתי

להיות לך לנסיך השומר

לא ציפיתי

שהכל יגמר

מבטיח שליבי

את יופייך עוד זוכר

 

תמיד תהיי שם

נערת חלומותיי

אהבתי הראשונה

גם כשעכשיו

השקט שורר

אני שר אל ליבך

ויותר..עוד חולם

בלילות שתבואי

והכל ישתנה ויחזור

נלמד לאהוב מחדש

לא ניפול..

 

מצטער

על ימים של דמעות

ושהייתי חסר..

מצטער

יודע יכולתי

לעשות, להילחם ,לשנות

ועלייך לא לוותר.

 

מצטער

שמה שנשאר לך

ממני הן רק

תמונות שיתלשו מהקיר

את שלך אנ'לא

מעיז להסיר..

 

תמיד תהיי שם...

 

מצטער

אני לא מוכן בורח מהזמן

אשם, אני יודע.

פוחד מהתהום הלא מוכר

מהלבד המנוכר

אולי למרות הכל..

תתני לי עוד רגע.

 

 


 

כתבתי את השיר לאחי..

שנפרד מחברה שלו אחרי שנתיים ביחד.. כי פתאום זה לא עבד יותר..:|

והלב שלי.. נשבר בשבילו ובשבילה.

נכתב על ידי בת מלך קטנה , 21/12/2014 20:38   בקטגוריות דברים שכתבתי, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




41,764
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דת , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבת מלך קטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בת מלך קטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)