לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מלך מלכי המלכים, תודה על חיים, על אושר, על בכי, על צחוק ועל הכוח שבמילים.

Avatarכינוי:  בת מלך קטנה

בת: 31



מצב רוח כרגע:


קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2015

מגיע לי יותר טוב


מגיע לי טוב יותר,

כבר חודשים שאני שלמה עם האמירה הזאת

ובכל זאת.. נשארת איתך.

כבר זמן מה שנראה לי שהרגש כה חלש..

ובכל .. נשארת איתך

ואין לי סיבה מספיק טובה.

נכון, אתה מתאמץ בטירוף.

התחלת להתקשר אחרי שלא עשית את זה מעולם..

התחלת לצאת עם כל החבר'ה אחרי שלא הסכמת לכך בדרך כלל

התחלת לנסות להיות שם בשבילי.

אבל עדיין, כל מה שעשית, כל מה שאתה עושה.

זה לא מספיק.

לא מספיק בשביל לעזוב את כל הכאב שאתה גורם כל הזמן.

אנחנו שוב מדברים  על טבעת

ותוך כדי אני רבה עם עצמי בלב אם זה מה שאני באמת רוצה

ואני מגלה שכנראה שלא?

אבל.. מה.. ניפרד? אחרי 8 שנים ?

שניה לפני השיא ?

מה עושים?!

אתה חשוב לי, אני אוהבת אותך, אומנם לא כמו שאהבתי.

אני מרגישה חנוקה .

ואף פעם לא מאושרת.

לא רוצה לפגוע בך , לא רוצה לראות אותך עם אחרת..

אבל מגיע לי יותר טוב

וסופסוף גם אני יודעת את זה.

אז ... עוד טעות אחת..

וזהו. מבטיחה לעצמי..

עוד טעות אחת.

ואני אמשיך הלאה.

נכתב על ידי בת מלך קטנה , 14/2/2015 22:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




41,764
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , דת , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבת מלך קטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בת מלך קטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)