לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


When all that you wanted And all that you have Don't seem so much For you to hold on to For you to belong to

כינוי: 

בת: 33

ICQ: 217861893 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

שנתיים.


טוב, אז, הרגע גיליתי שמסתבר שלפני יומיים היה לבלוג הזה שנתיים.

האמת שאני די בהלם, כי הייתי בטוחה שיש עוד כמה שבועות.

אז אומנם אני כבר לא ממש כותבת פה,

ויש לי מקום מפלט אחר,

אבל עדיין החלטתי שזה מאורע שחשוב לציין.

אז שנתיים. וו-הו.

מה שהכי הורג אותי זה כשאני מסתכלת אחורה ורואה כמה שונה הייתי.

כמה קטנה, תמימה. או יותר נכון - נאיבית.

וואו. כל כך התבגרתי.

נכתב על ידי , 14/11/2006 17:19  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,982
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לI Wish I was The Girl With The Broken Smile אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על I Wish I was The Girl With The Broken Smile ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)