לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

orphan child




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2012

לישון עם רוצח במיטה


הרבה זמן לא עדכנתי לצערי בגלל הצבא וכל זה, אני מקווה שמעכשיו יהיה לי יותר זמן


 

הסיוט הכי גדול.

אני הבן אדם שנכנס לבית שלך באמצע ארוחת הערב, או קצת אחרי שאתה עם הילדים שלך רואה טלוויזיה או עוזר להם בשיעורי הבית או מאכיל או מקלח אותם.

אני הבן אדם שנכנס לבית תופס אותך, מפיל אותך על הרצפה ושם עלייך אזיקונים.

אני הבן אדם ששומע את הבכי של הילדים ואת התחנונים של האישה, אני הבן אדם שרואה אותך בוכה כמו סמרטוט.

אני הבן אדם שעושה את זה כי אני ידע שאתה מחבל, אבל בשבילם אתה גיבור, בשבילם אתה אבא, בעל אוהב.

ואני? אני הולך לאישה שבבית, או שלא, אולי הבית ריק, אולי אין בית, אולי אי אראה אותו בעוד מספר שבועות, אבל בסוף, אני זה ששוכב על אדמה או מיטה ועם נקיפות מצפון, אתה המחבל, אתה הרוצח, אתה מתכנן הפיגועים. ואני החייל הרגיל שלקח את האבא מהילדים שלו, זה למה מכאיב לי המצפון?

 

החלום הכי גדול.

אני הבן אדם שעובד במגל במשך 6 שעות, כל הזמן אומר לאנשים להתרחק מהגדר, ואתה בראש שלך, הולך לגדל, לא נשמע פעם ראשונה לא שניה ולא שלישית.

אתה הרי יודע שנירה בך, אז למה להתקרב 50 מטר לגדר?

אתה ממשיך ולי לא נותרה ברירה, עשיתי כל מה שאפשר ומותר לעשות במצב זה, כיוונתי ויריתי, ואתה נפלת עם חיוך על הפנים, עוד אחד נפל עםחיוך על הפנים, עוד X לנשק, עוד זכרון של גוף צונח אחורה מהדף הכדור, עוד גוף שעכשיו חסר נשמה שלא בטוח שהיא הייתה בו קודם שנוזל ממנו דם חם.

אני הבן אדם שהרג אותך,כי לא רציתי שתהרוג אותה, את האישה שאני חזור אליה היום, האישה שאני אהיה איתה במיטה היום וכשנעשה מה שנעשה אני רק אחשוב על זה שהיא במיטה עם רוצח.

 

אני באמת רוצח? אני באמת שודד אבות מבנים? האם החברה לא מבינה שבלי התמיכה שלה אני רוצח ותו לא?

נכתב על ידי Danoliel , 4/3/2012 23:41   בקטגוריות אהבה ויחסים, אקטואליה, צבא, פסימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-10/3/2012 01:26




Avatarכינוי:  Danoliel

בן: 31

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , ציונות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDanoliel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Danoliel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)