לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כך בדיוק, דוט, קום.



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2011


מה נשתנה הלילה הזה??? לא השתנה בכלל. אני פשוט משחקת בלשחק עם המשקל שלי.

ואני יודעת בדיוק מה הסיבה!!! נו מור ג'ויינטס פור מי דוד...

המאנצ'יס הורגים אותי. אז זהו סיימתי עם הגורם המשחית פיגורה הזה.

ושוב בנקודת התחלה, אין מצב שאני נשקלת בזמן הקרוב, שוב נצמדת לטבלה שלי. זה כל כך מאמלל אותי, כאילו בתת מודע אני מסרבת להיפרד מהשומנים האלה. נמאס לי. באמת שנמאס.

הכל ניסיתי: טיבטי, קסיניקל,רדוקטיל,משקאות סתם, מה לא?? הכי אפקטיבי לאכול מעט וספורט ספורט ספורט.

אז היום קמתי בארבע בבוקר כדי להתאמן כי היייי כשאני נעולה על משהו אני משיגה אותו.

והתחלתי, היה ממש טוב, כבר ראיתי איך הגוף מתחיל להשתנות.

ג'ויינט אחד והתחילה הבליסה ואז המחשבה שאם כבר התחלתי אז למה לסיים??? וכמו אחוזת אמוק פתאום התחשק לי עוד ועוד, חמוץ, מתוק, מלוח...מה לא???!!!!!

אז דיי, יותר לא מעשנת ומסרבת בנימוס לשד הזה המגולגל לו.

מקווה להישקל בשבוע הבא. עד אז שאלוהים יעזור לי.

נכתב על ידי *xandra* , 30/3/2011 16:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




65.2

עוד 300 גרם ...............

נכתב על ידי *xandra* , 24/3/2011 07:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




65.7

ואווואוווא, איזה רולרקוסטר של משקלים בימים האחרונים.

אין מה לעשות אני בהמה וחייבת להיצמד לאוכל שהוגדר מראש, חייבת לעבוד עם תוכנית מסתבר. אין מקום לספונטניות.

היום:

בוקר- 2 לחם קל+גבנ"צ=150

חלב משך היום- 60

צהריים- 2 טבעולייט+ירקות+סלק= 250

ביניים- אגס+תפו"ע= 100

ערב- סלט+1/2 גרגירי חומוס (אחלה חלבון)=130

סה"כ גועל: 770

אימון- אלפטיקל 20ד'+חיטוב בטן+ידיים. (-300?)

אם יהיה זמן אז גם יוגה.

470 סך הכל.

תודה לכל התומכות, מדהימות אחת אחת !!!

 

נכתב על ידי *xandra* , 23/3/2011 07:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שונאת את המשקל הזה!!!!!

והתכנון להיום:

בוקר- קוטג 3% (לא היה 1/2 בסופר)

פריכונים7- 50

ירקות (לא מחשיבה)

צהריים- קוסוקוס 300

ירקות

ביניים- 2 קלמטינות - 100

ערב- 2 חלבונים- 20

כף חרדל- 20

2 לחם קל- 80

ירקות

 

סה"כ גועל נפש: 800

הליכה שעה (250)+חיטוב (100)

סופי: 450

אוףףףף איתי אוףףףףףףףףףףף

 

נכתב על ידי *xandra* , 22/3/2011 08:03  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שמנהההההההההההה מגעילה     איכססססססססססססססססססס

אחרי העבודה הקשה!!!!!!!!! הבליסה של פורים, פאקינג שלושה ימי בליסה!!!!!!!!!!!!

עליתי אתמול על המשקל 66.4

היום בבוקר 67

בא למווווות

די נמאס לי מהבליסות האלה נ-מ-א-ס


 

נכתב על ידי *xandra* , 22/3/2011 07:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




מפחדת להישקל!!! יומיים של בליסה אללה יוסטור.

אני מתחילה היום שוב, גאד דם אחרי שכבר ראיתי את ה65 ביום שישי, איך הרסתי הכל!!!!!!!!!!

שמנה מגעילה ודוחה!!!!!!!!!!!!

שקילה הבאה יום שישי בבוקר.

עד אז 700 + ספורט

סעמק

נכתב על ידי *xandra* , 21/3/2011 08:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  *xandra*

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*xandra* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *xandra* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)