לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


קומץ אופטימיות, קורטוב תלונות ומחלה אחת שצריך להתמודד איתה...

Avatarכינוי:  פונד - הבלוג הישן

MSN:  נופ, אין.




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

להתראות


לצערי ובחוסר רצון רב אני נאלצת להפסיק לכתוב כאן.

 

להתראות.

 

נכתב על ידי פונד - הבלוג הישן , 10/9/2012 16:37  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-7/3/2013 14:49
 



רק רציתי לבקש סליחה...


רק רציתי לבקש סליחה...

 

מההורים שלי, אותו צמד חמד מוזר בדרכו, על כך שנאלצתי לחזור לבית שלכם ולהוסיף עליכם עוד מעמסה ועוד בדמותו של אדם חסר השכלה וחולה שסוחט מכם כספים על טיפולים, תרופות ולימודים.

 

מבת הדודה שלי אותה לא ביקרתי מספיק ואיתה לא דיברתי מספיק במהלך השנה הזאת.

 

מהברברי היקר על ההברזות הבלתי פוסקות שלי ודחיית ה"ישיבה על בירה, פיצה ושיחה" בגלל ההתקפים הבלתי פוסקים שלי.

 

מההשכלה שלי שסבלה לא מעט מהמחלה ומהטיפשות וה"קליטה" האיטית מדי שבאו איתה. בשנה הבאה, השנה השנייה לתואר, אני מבטיחה להשקיע יותר, להתאמץ יותר, להבין יותר ולהצליח יותר ובתקווה לסיים את שנת הלימודים בהצטיינות כמו השנה אם כי בציון גבוה בהרבה.

 

מהגוף שלי על כך שאימצתי אותו יותר מדי מצד אחד ומנעתי ממנו את המנוחה המגיעה לו, אך גם חסכתי ממנו את אור השמש, האוויר הנקי, האכילה המאוזנת והספורט המגיעים לו.

 

מהספרים שנחים אצלי על המדף על כך שעדיין לא הספקתי לקרוא אותם.

 

מהמכחולים, עפרונות הרישום ומלאי הצבעים שלי על כך שלא עשיתי בהם כל שימוש השנה.

 

מהבלוג על כך שלא כתבתי בו בתדירות ובכנות בה רציתי, על כך שהגבלתי את עצמי כאן בגלל שטויות כמו עצלות, חוסר השראה או העובדה שהאקס קורא בו "מאחורי גבי" בתקופות למרות שביקשתי ממנו להפסיק לאחר שהפיץ תכנים אישיים שהופיעו פה בין מכרים, מתעלם מכך שאני כותבת כאן בעילום שם לא בלי סיבה.

 



 

 

ולבסוף הייתי רוצה לבקש סליחה מעצמי על כך שהייתי חולה כל כך הרבה, על כך שעדיין לא החלמתי, על כך שלא פגשתי במהלך השנה הזאת אדם שיאהב אותי, על כך שהזנחתי את עצמי מבחינת המראה והמשקל, על כך שלא הספקתי את כל מה שרציתי להספיק, לא ביקרתי בכל המקומות בהם רציתי לבקר, לא פגשתי מספיק אנשים חדשים, לא יצרתי מספיק קשרים חזקים, לא עשיתי מספיק.

 

בתקווה בשנה הבאה,

ובינתיים - סליחה.

נכתב על ידי פונד - הבלוג הישן , 9/9/2012 18:39   בקטגוריות הנושא החם, חגים, משפחה, רגשות, לימודים  
הקטע משוייך לנושא החם: אדון הסליחות
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איקס ב-10/9/2012 17:04
 



איך יודעים שהשנה נגמרת?


אני יודעת שהשנה נגמרת כשהקיץ נגמר, כאשר הלילות הופכים לקרירים יותר למרות שהימים עדיין מתאפיינים בחום אך בקושי נסבל, כשיש כבר צורך להדליק את הדוד החשמלי לפני המקלחת בערב או מוקדם בבוקר אבל כבר אין את הצורך להדליק את המזגן בלילות.

אני יודעת שהשנה מגיעה לקצה כאשר אני מתחילה להתעורר מסיבה לא ברורה בשעות מגוחכות כמו 4 לפנות בוקר, כשמשהו בפנים מתחיל לרטוט ולהתרגש בפתאומיות וכשאני מרגישה עצבות מתוקה-מרירה שמאפיינת כול סוף וכול התחלה חדשה בחיי.

אני יודעת שהשנה נגמרת כאשר המוח מתחיל לעשות מעצמו רשימות של הספקים - אילו ספרים קראתי, מה למדתי, מה יצרתי בעצמי, איפה הייתי. כשהאינטואיציה שלי מתחדדת, כשאני מתחילה לחלום על בני משפחה שכבר אינם כאן, כאשר הסתיו מורגש במלואו בנפש גם אם לא בטמפרטורות.

אני יודעת שזה סופה של שנה אחת וראשיתה של אחרת כאשר הסוּפרים מתמלאים במבצעי חג, כשבכל פינה אפשר לראות רימונים, תפוחים, דבש ואריזות שי. כאשר יש צורך לארוז מתנות, לכתוב ברכות ולא לשכוח אף אדם חשוב בסבב האיחולים. כאשר יש צורך להשיג לוח שנה חדש, לסגור קצוות ישנים.

 

 

כך אני יודעת שהשנה נגמרת.

ואתם?

 


 


 

אגב, מעצבי הלוגו של Google הצליחו לשעשע אותי כיום כהוגן, וזה למה:

 

Live long and prosper, you crazy monkeys. Live long and prosper.

נכתב על ידי פונד - הבלוג הישן , 8/9/2012 20:36  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איקס ב-9/9/2012 18:59
 



לדף הבא
דפים:  

35,285
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפונד - הבלוג הישן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פונד - הבלוג הישן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)