לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


קומץ אופטימיות, קורטוב תלונות ומחלה אחת שצריך להתמודד איתה...

Avatarכינוי:  פונד - הבלוג הישן

MSN:  נופ, אין.




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

הגשמה עצמית


בוקר שבת, משום מה זה הזמן האידאלי עבורי לחשוב על העתיד הקרוב, לקבוע תוכניות קטנות, מעין קווים מנחים ויעדים אליהם אני רוצה להגיע, מטרות אותן אני רוצה להשיג. והנה כמו מעצמה צומחת לה רשימה קצרה של צעדים עתידיים, נכתבת בתוך הראש שלב אחר שלב.

 

 

לסיים את השנה הראשונה עם ממוצע העולה על 90 בכל אחד מצמד החוגים, או לכל הפחות העולה על 85.

 

לנסוע בסוף תקופת המבחנים למרכז לשבועיים או יותר, להתנחל בביתה של בת הדודה ולהרגיש בן אדם עצמאי הדואג לאחר. היא עובדת הרבה, כך שבכל פעם שאני מבקרת אותה אני מקבלת על עצמי את תפקיד אשת-הבית - נקיונות, בישולים, דאגות קטנות. ויש בזה משהו טוב, משהו מאוד מרגיע.

 

לתכנן את החסכונות לטיול ביפן, ואכן יהיה אחד כזה כנראה בשנה הבאה, אולי אפילו לפני.

 

להשיל מעצמי אותה עשיריית קילוגרמים מעיקה שכבר לוחצת על הרגליים הגמישות יתר על המידה שלי וגורמת לכאבים לא נעימים בעליל. לחזור לקידומת חמש, קלילה וחטובה. להרגיש שוב אני בתוך הגוף של עצמי.

 

להאריך את השיער האדמוני, לשזף את העור, להחזיר למקומם את העגילים והפירסינג. לחזור למצב הביזארי קלות שהוא אני עצמי על כל שגעונותי מבלי להתחשב בכך שזה לא יאה לאישה בשנות העשרים שלה.

 

לסגור סופית אחת ולתמיד את סיפור האקס, לחתום אותו בסקס אחרון או בשיחה אחרונה או בשילוב של השניים, ולצאת לחיפוש חדש של אדם טוב ונעים, גבוה וכהה שיער, שיגרום לי לחייך ושישלים אותי באמת, עד כמה שזה ניתן.

 

לחזור לאומנות האבודה שלי. ליצור לפחות דבר אחד מטורף ולא מובן במהלך הקיץ הזה. ללכלך את הידיים בצבע.

 

לבקר את הנוירולוג ולברר דבר או שניים, אולי לקבוע בדיקות נוספות. כי גם אם לא מתים מזה, השיתוק הקל שנוסף ליד ימין ולמחצית הפנים הימנית ומוסיף לכאבים תחושה מעיקה אחרת, שיתוק שכבר פשוט לא אמור להיות שם בזכות הכדורים, רחוק מלהיות נעים.

 




 

וכמובן להיות כמה שיותר מאושרת, להצליח, להחלים (במידה וזה אכן אפשרי) ולאהוב.

נכתב על ידי פונד - הבלוג הישן , 2/6/2012 10:13   בקטגוריות בריאות, דימויי גוף, הגשמה עצמית, לימודים, מעט אופטימיות, נשיות, קיץ, אומנות, שאיפות לעתיד  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איקס ב-3/6/2012 20:08



35,285
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפונד - הבלוג הישן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פונד - הבלוג הישן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)