לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הפוך על הפוך



Avatarכינוי:  וונדרוומן_

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

ככל כנראה ההורים ייפרדו...



המצב בבית לא משו אז אני עדיין אצל סבא וסבתא, נסעתי היום הביתה כדי לאסוף את הדברים שלי ואבא דיבר איתי על זה שהוא כנראה יחפש בקרוב דירה אחרת ויקח אותי איתו, זאת אומרת שיש מצב שההורים פשוט יתגרשו או שישארו בסטטוס פרודים.
תכלס עדיף ככה כי ההורים באמת לא מסתדרים ביניהם וכרגע גם אני בסוג של התעלמות מאמא גם היא לא כ"כ מתייחסת אלי, שיהיה...
לא עשיתי היום משו מיוחד רק הליכה וקצת תרגילים.

מה היה היום

בבוקר: קצת דיסה + כוס נס קפה
בצהריים: כרובית מטוגנת בביצה + כוס מיץ סחוט מסלק, גזר ותפוח
אחה"צ: תותים בצלחת קטנה
ערב: 2 שניצלים וקצת אורז + תה.

ספורט: שעה של הליכה ותרגילי כושר.



שיהיה לכולכן שבוע טוב ופורח. חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי וונדרוומן_ , 12/3/2011 23:35  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





לא יצא לי כל כך לעדכן פה כי כרגע אני לא בבית ויש בעיות עם אמא אז בינתיים עזבתי את הבית ואני ישנה אצל סבא וסבתא.
לצערי הרב עברו עלי הרבה סרטים לאחרונה, מי רוצה להתחלף איתי בחיים? באמת שאין לי כוח לטלנובלות האלה.
בינתיים אין לי מושג כמה אני שוקלת. אני מניחה ש70,  פשוט פה בבית של סבא וסבתא אין משקל אז אין לי שום מושג, כשייצא לי להישקל אני כבר אעדכן פה.
אני נושאת ל173 ס"מ [שרובם הולכים לרגליים הארוכות שלי שבנים כ"כ מהופנטים מהן קול]
המשקל היעד שלי זה 55 זה אומר שBMI הוא 18.4, זה לא מוגזם נכון?
בעיקרון אני מנסה להתחיל לאכול בריא, לעשות ספורט ולא להתייאש מזה.

איזה באסה שאני תקועה בבית היום במקום לצאת ולבלות.
נכתב על ידי וונדרוומן_ , 11/3/2011 23:31  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפוסט הראשון



שלום לכם, האלה שנכנסים לבלוג ויוצאים ממנו במהירות.
אני קוראת פה הרבה בלוגים וכמובן שהיו לי כמה בלוגים שכמובן שאת כל אחד מהם נטשתי אז הנה אני חוזרת לכאן, מסתבר שאני באמת משועממת ולא היה לי משהו יותר טוב לעשות אז החלטתי לפתוח חדש כי זה תמיד כיף לעצב שטויות לבלוג, לפרוק פה מגילות של "אחח כמה שהחיים קשים" ולקטר על כל מיני דברים כמו כל בנאדם נורמלי, לא? קריצה
אני לא כל כך יודעת בדיוק מה אכתוב פה כבר אבל בואו נזרום הרי החיים מלאים בהפתעות וברור שיהיה מה לכתוב כי לפעמים החיים שלי יכולים להיות מלאים בטלנובלות ותסבוכות אבל עד שטלנובלה חדשה תגיע בינתיים אכתוב פה שטויות.
אז אם הגעתם עד לכאן אז אתם באמת משועממים... אבל בקטנה.
ד"א אם אתם עד כדי כך משועממים אז אתם יכולים לעשות לי טובה קטנה? אם כן אז אתם יכולים להביא לי לינק לטבלת צבעים טובה כדי שאוכל לעצב את הבלוג ושהוא לא ייראה כל כך מעפן וריקני... ועוד כמה אתרים יעילים לעיצוב בלוג או משהו כזה? ותודה רבה!
בינתיים מה שאני רוצה זה לרדת  במשקל ואתם בטח תגידו לעצמכם "אויש עוד אנורקסית? או עוד ילדה שמבקשת צומי" זה לא המצב פשוט אני אשתדל שזה לא יהיה משהו מרכזי בחיי, אני רק רוצה להרגיש טוב עם עצמי... וזה קצת מעצבן שמשפטים שאני כל זמן שומעת בסגנון כזה "ואי את כזאת יפה למה שלא תרדי טיפה במשקל וככה יטיסו אותך ישר לדוגמנות", "למה את לא עושה עם עצמך משהו? יש לך פנים יפות וגוף... אממ קצת פחות אבל יש נתונים טובים, אולי תרדי במשקל ותהיי מושלמת?" זה לא היה מבאס אתכם?
כמובן שבגדול אני לא אעשה את זה בשביל אחרים אלא רק בשבילישאני ארגיש טוב עם זה וכמובן להיות הרבה יותר בריאה... אז זו המטרה שלי בינתיים ואני מקווה שאצליח להגיע אליה מבלי להתייאש באמצע דרך.
יאללה שלא אקשקש יותר מדי אלך עכשיו לעצב ולקשט את הבלוג שיראה מתקתק קול
תאחלו לי הצלחה ובלי "בלוג יפה, מוזמנת לשלי" כי זה מרגיז! אני עוד ארדוף אחריכם עם קרוקס ואכפכף אתכם [כי זה שימוש יחיד והולם לדבר כל כך מכוער]

בוא נרים כוסית לכבוד בלוג חדש ונשיקות לכולכם ♥♥♥



נכתב על ידי וונדרוומן_ , 8/3/2011 22:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





191
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 18 עד 21 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לוונדרוומן_ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על וונדרוומן_ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)