לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ALEX's Blog


אפשר להגיד שאני פריקית,וכל מיני חרא כזה,וזה לא ממש אכפת לי.לפעמיםהחיים של כולם בזבל, ואני אטרח ואקדיש זמן כדי לכתוב על כל מיני חרא כזה.תקראו-לא תקראו, זה בחירה שלכם.אני לא אהיה כמו המורות האלה שמכריחות לקרוא.אז..זהו.ביי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011


טוב... אז עבר מלא מלא זמן מאז שכתבתי...

אתמול אחת המורות צעקה עלי.אבל ממש צעקה. זה כאב לי באוזנים.

אני כל כך כעסתי ונעלבתי, הרגשתי את הדם זורם ואת פעימות הלב.

התאמצתי לא לבכות מולה.אני לא אתן לה את ה..אושר.. אם זה מה שזה, לראות אותי בוכה.

ליד ההורים שלי היא נורא נחמדה, ומחמיאה לי כל הזמן.

שקרנית. תועבה.

אין לה שום זכות לחיות כשהיא עושה את זה לילדים.(למרות שאני כבר לא ילדה- אבל אין לי מילה אחת שמתאימה)

לא רק לי, לכולם היא עושה את זה.אין יום שהיא לא כועסת וצורחת בכל המסדרון.

אלא אם היא צרודה.

אמא שלי לא ממש האמינה לי כשסיפרתי לה על זה.כשסיפרתי מה קרה לי(כי אנשים ראו אותי בוכה אחרי זה..) כולם תמכו בי וזה, ורק היא מתחילה "לנתח" את המצב. היא שואלת אותי מה שאמת קרה ואם למורה היה הצדקה לצעוק עלי.

לא !!! 

אין לה שום הצדקה !!!! היא סתם היתה זונה בת זונה שבמחזור כל השנה.

והיא שאלה אותי מה אני יכולה להסיק מזה.

מה אני כבר פאקינג יכולה להסיק מזה ?! שהיא מטורפת ?! את זה אני יודעת מכיתה ז' !!

והיום היה לי מפמ"ר במתמטיקה... לא היה כל כך קשה.. אבל היה נוסחה ששכחתי אז לא יכולתי לענות על שאלה  :|

 

 אין לי כוח עוד אז הלכתי לישון..

ביי אנשים שלא קוראים ולא אכפת להם.. (אני כותבת פה סתם בשביל עצמי..)

 

נכתב על ידי אלכס-סאמא , 19/5/2011 14:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אלכס-סאמא

בת: 28

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלכס-סאמא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלכס-סאמא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)