לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

My Story



Avatarכינוי: 

בת: 26





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2011

פרק 2 . (:


פרק 2 (:

בפרק הקודם -
חייכתי אליו , חיוך מזויף ... אבל לא רציתי שיהיה עצוב איך שהוא הגיע.
הוא חייך בחזרה .ואז הוא נכנס לבפנים .

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אחריי חצי שעה שהייתי בחוץ חזרתי לחדר , ופתאום
ראיתי אותו יושב על המיטה של דניאל , שהייתה מתחת למיטה שלי .
"מה...?" גמגמתי .
"את דנה ?" הוא שאל .
"לא..רומי . "
"אהה היי אני דין .."
"אתה עובר לחדר שלנו ?!" צרחתי.
"אהה..כן .. זה בסדר? "
"כן ברור ."
יצאתי מהחדר והלכתי לבחוץ לעץ .
אחר כך ראיתי אותו יוצא גם החוצה ומתקדם אליי .
" יש בעיה ? " הוא שאל והתיישב ליידי .
"לא .. למה שיהיה לי בעיה? אני לא מכירה אותך "
"את לא נראת מרוצה מזה שאני איתך בחדר..."
"אני מרוצה "
"משתגידי , למה את פה ?"
"זה סתם .. ההורים שלי יוציאו אותי מפה עוד מעט . " שיקרתי
"שלי לא "
"למה ? "
"זה מסובך " הוא אמר וחייך אליי .
"ישלך פה חברים בכלל ? " הוא שאל .
"אה.. לא ממש ."
"למה ? את חדשה פה ? "
"גם לא בדיוק.." חייכתי .
"טוב אני לא מצליח להבין אותך . "
"לאנורא . " חייכתי .

" ארוחת צהרים" המדריך צעק .
"את באה?" דין אמר .
רציתי להגיד לו שאני לא יכולה לאכול , אבל משום מה קמתי והלכתי
איתו לארוחה .
 וישבנו שניינו בספסל בחוץ .
"תגידי מי אלה דנה וגל ? אמרו לי שהם גם איתנו בחדר .." הוא אמר.
"שתייי ילדות קרציות ."
"אהה הם בנות , אני הבן היחידי ? "
"מסתבר.." חייכתי .
"את דיי נחמדה אני לא מבין איך אנלך פה חברים , "
"אולי אני נחמדה אבל הם לא . "
"הם ?"
"הילדים האחרים..."
עלינו לחדר ועזרתי לו לסדר את שאר הדברים .
הוא חמוד , חשבתי לעצמי . יכול להיות שהתאהבתי ?
"בקיצור צרחתי עליה מה היא חושבת . " דנה נכנסה עם גל .
"היי ?" דנה אמרה לדין .
"היי .. " הוא ענה לא בדיוק שמח לראות אותה.
"בייי עוף לנו מהחדר ." גל צרחה.
"זה גם החדר שלי , " הוא אמר.
"מה ?!" דנה צרחה ורצה עם גל למדריכה .
"אמרתי לך שהם קרציות " אמרתי .

~ערב~
שמתי על עצמי מגבת והלכתי למקלחת עם הסבון וכל הדברים שלי ,
הלכתי וזימזמתי שיר ופתאום נתקעתי בדין , זה היה ממש מביך גמהוא היה עם מגבת
והוא היה רטוב *__*
וכל הסבונים נפלו לי , מזל שהמגבות נשארו עלינו . O:
"סליחה " אמרתי והרמתי הכל והלכתי כאילו לא קרה כלום .
נכנסתי למקלחת והתקלחתי ושיצאתי שמעתי מוזיקה מלמטה .
ראיתי את דין לבוש יפה , ג'ינס ונעלי ספורט יפות כאלה של נייק וחולצה
מכופתרת פסים של לבן כחול .
"לאן כולם הולכים ? " שאלתי אותו .
"למה את לא מוכנה ? יש מסיבה ... " הוא אמר מחייך .
"אהה.." התכוונתי ללכת לחדר אבל אז דין תפס לי את היד.
"תתארגני ותבואי טוב ?" הוא חייך אליי .
"ברור .." חייכתי .
התארגנתי דיי יפה , אפילו התאפרתי .
ירדתי למטה וראיתי את דין רוקד עם ילדה אחת .
דיי התבאסתי ורציתי לעלות למעלה אבל אז פתאום מישהו קרא לי .
"רומי ! רומי !" הסתובבתי ראיתי שזה דין .
הוא סימן לי לבוא עם היד והלכתי , הוא התחיל לרקוד איתי וזה היה דיי כיף .
ואז שמו שיר סלואו ברקע , הוא התקרב אליי והחזיק אותי במותניים והתחלנו לרקוד.
הרגשתי את הפרפרים בבטן .
הוא הסתכל לתוך העיניים שלי , ואז ...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
עוד כמה תגובות ממשיכה :D
יש כבר  קוראים קבועים אז תודה רבה לכולם על התגובות
זה ממש נחמד לשמוע את זה ((:
ותודה ללורן עיצובים על העיצוב המדהים ♥

נכתב על ידי , 12/3/2011 12:20  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פרק 1

ילדה רגילה , הולכת לבית ספר , חוזרת , שיעורים , מחשב
אוכל , הורים ....
זה מה שאני הכי רוצה .
אבל לא ... דווקא אני חייבת לגור בפנימיה , חייבת להיות לבד , כל החיים שלי  נהרסים
מול העיניים שלי .
"לא יצא מימך כלום" המדריך אומר לי .
הפנימיה הזאת מטומטמת, אני שונאאת אותה . אני רוצה לברוח , וכבר ניסיתי .
זה ל-א אפשרי . !
ניסיתי הכל ! בלילה לברוח לטפס על השער ולצאת . תפסו אותי.
בבוקר כשכולם בארוחת בוקר לזחול מתחת לשער..תפסו אותי.
נתתי שוחד לשומר שיעזור לי לצאת והוא עזר לי ותפסו אותנו והוא פוטר בגללי .
עשיתי הכל ... ואני מתחילה להתייאש .
אני כבר שבוע לא אכלתי . אני אפעם לא באה לארוחות .
אני מנסה לגרום להם להבין שאני לא שייכת לכאן, אם הם כלכך לא
רוצים אותי למה הם לא נותנים לי ללכת ?

אבל עדיין ... אני לא יכולה לא לאכול שבוע ... אז אני גונבת פה ושם
קצת לחם .

בוקר~
קמתי בפנימיה בחדר שלי . אני ישנה יחד
עם גל ודנה . ישלנו בחדר 2 מיטות קומותיים ושירותים ומקלחת .
זה אומר שיש מקום בחדר ל-4 ילדים .
אנחנו רק 3 . לפניי שנה היה איתנו בחדר את דניאל , הידיד הכי טוב שלי .
שניינו ניסינו לברוח . ולא משנה כמה הרגשתי רע הוא תמיד עודד אותי .
הוא תמיד אמר לי שיום אחד אני אצא מפה ואהיה עשירה כמוהו . ושאנחנו נתחתן
ונגור על חוף הים ...
לילה אחד שברחנו אני נתפסתי והוא הצליח לברוח . ראיתי אותו רץ ונעלם בחשכה.
מאז לא שמעתי מימנו .
היה לי ממש קשה בפנימיה בלעדיו . הוא היחיד שהבין אותי . ודנה וגל הם שתיי ילדות קרציות
שונאת אותם . הם בטוחות שההורים שלהם יוציאו אותם מפה .
בנתיים הם כבר 3 שנים פה ואפחד לא בא.
אני פה כבר כמעט 12 שנים . הגעתי שהייתי בת שנה .


"ארוחת בוקר !! " המדריך צעק.
כולם הלכו רק אני יצאתי לחצר וישבתי מתחת לעץ .
פתאום נכנס ילד .. אפעם לא ראיתי אותו כאן.
הוא נכנס עם המדריכה של הילדים הבוגרים יותר.
כנראה ילד חדש... מסכן .
שהוא עבר הוא ראה אותי יושבת מתחת לעץ להסתכל עליי במבט עצוב .
כנראה משהו קרה להורים שלו ,
חייכתי אליו , חיוך מזויף ... אבל לא רציתי שיהיה עצוב איך שהוא הגיע.
הוא חייך בחזרה .ואז הוא נכנס לבפנים .


*תודה ללורן עיצובים על החתימה זה מדהים D:

פרק ממש משעמם . אבל ככה זה כל התחלה . הייתי חייבת להציג את כולם שתבינו
את ההמשך D:
עוד כמה תגובות ואני אמשיך . ומי שמגיב תודה רבה ♥

נכתב על ידי , 10/3/2011 11:07  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





307
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , עד גיל 14
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לomer [: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על omer [: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)