לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מכורה לדבר לא נודע

אל תתביישו,זה בסדר להתמכר לאהבה,אבל צריך להתחיל לדאוג כשהיא מקננת בלב שלך ומכרסמת אותו לאט לאט,אם זה לא נכון כמובן :/

כינוי:  ila_ila_na

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

איך להבין בנים??


השאלה הגדולה מכולן,איך נבין בנים?

מצטערת בנות,אין לי תשובה.

ואוראו? הוא אולי הכי לא מובן.

יש בו משהו מוזר ומרתק.הוא שמח כל הזמן,הוא מהטיפוסים האלה שתמיד יעודדו אותך כשאת עצובה / מדוכאת.

זה די מצחיק כשהוא מעודד אותך כשאת עצובה בגללו,זה לא שאני עצובה בגללו,אני באמת לא יודעת מה לעשות,אם זה אי פעם יתפתח למשהו יותר מידידות טובה,ואולי אנחנו לא צריכים להיות יותר מידידים,אתם יודעים מה אומרים,האהבה שלך תמיד תימצא במקום האחרון שבו תחפש,יכול להיות שאני מכירה את "אהבת חיי" כבר שנים ולא שמתי לב.

תפתחו עיניים,האדם הכי לא צפוי הוא האדם הכי צפוי.

אולי בגלל זה לא היה לי חבר.כאילו,אף פעם.

אבל מה עדיף? להיות חברה של מישהו שמחבבים + או של מישהו שאת אוהבת באמת?

כן,השאלה הזאת עדיין מקננת בראש שלי כל יום.

אל תאהבי את מי שאת משיגה ,תשיגי את מי שאת אוהבת!!

נכתב על ידי ila_ila_na , 12/3/2011 11:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת רקע - שלא תאבדו באמצע


היי :)

אז ככה,אני בת 14 ( עוד פחות משבוע,אבל מי סופר?קריצה) ואני מחבבת-אוהבת נער מהכיתה שלי,כבר,אממ,חצי שנה,משו כזה,חס וחלילה שהוא יראה אז הוא נקרא אוראו ,XL ולעיתים מר תיק (דורה,דורה,דורה החוקרת... לא? :S)
אנחנו ידידים ממש טובים,אבל מה לעשות,מתקרבים בידידות,מתקרבים בנפש,הידידות הזאת לא ממש עוזרת לי לשכוח ממנו. ניסיתי,לוותר? מיליוני פעמים. לרמוז שהוא מדהים ומגיעה לו מישהי שתאהב אותו באמת וכולה וכולה...

זה לא עוזר.!

אז מילון? כן,חשבתי שתבקשו:

אחת מהחברות הכי טובות שלי-בלונדה,וכן,היא בלונדיניתמוציא לשון

הבחור-XL/אוראו/מר תיק/ההיא <- עדיף לא לשאול סטנדרטי

האקסית של הבחור- XXL <- חחח,הבנתם? D:

החבר של בלונדה-ענבים <- גמלי אין מושג ><

אני- משוגעת ציבורית/תולעת ספרים <- GO תולעי ספרים DD:

ואם את/ה נמצא בערך באותו מצב כמוני,את/ה תתחבר לזה ;)

 

נכתב על ידי ila_ila_na , 10/3/2011 21:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





54

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לila_ila_na אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ila_ila_na ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)