לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"אולי אני משוגע. אני מתכוון, אולי. אבל אם זה כל מה שיש, אז אני לא רוצה להיות שפוי. את מבינה?"


לרגע דמיינתי משהו אחר.

Avatarכינוי: 

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2012


הנה אני, קצת שיכורה בFRIDAY NIGHT, תל אביב.

חיילת,

בלי עזים יותר.

כל כך מהר מתרגלים לשינויים בחיים.

התחלתי להסתובב עם מחברת ועט בבסיס, למקרה שתיפול עלי המוזה ואני אתחיל לכתוב שוב. זה חסר לי.

כל כך מהר מתרגלים, סביבה חדשה, אנשים חדשים, יישוב אחר.

אהבה חדשה.

ופתאום כל הדברים הישנים נראים כמו חיים שקרו לבנאדם אחר, או חלום חמקמק שאתה כמעט מצליח להיזכר בו.

 

כאשר יום אחד, חתול ג'ינג'י שמן

נכנס לחדרי ופיהק

עיניו נצנצו באור השמש הזורחת

מבעד לחלון נראית מחממת

אבל בעצם היא סתם תלויה

לקישוט

הרוחות הקרות שבחוץ,

לובשות פנים וגוף ואצבעות

צוחקות על כולנו

שחיכינו לקיץ

צוחקות על השמש

שמחכה לתורה.

החתול הג'ינג'י, שהוא קצת שמן

לא מאוד

(ולמען האמת קיים רק במחשבותיי)

סיים את פיהוקו, וקרץ לי

אמר לי

לא להקשיב לאף אחד אחר

ושהקיץ הוא מצב של התודעה בכלל

ולא של מזג האוויר

ושהפינגווינים קופאים עכשיו בארץ האש שבצ'ילה

בגללי, כי לא הבאתי להם את הקיץ,

ושואל, בנימוס, אם במקרה,יש לי משהו לאכול.

 

 

 

טוב, לא חשוב.

לילה טוב

נכתב על ידי , 17/3/2012 01:42  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Miss Time ב-12/5/2012 13:50
 





10,461

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgypsy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על gypsy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)