לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Life Through drawing


שלום,שמי לידר,וזהו הבלוג שלי; בבלוג הזה אני פשוט הולכת לצייר את כל מה שעולה לי לראש, או אפילו, קטעי שיא מהחיים שלי ושל חבריי... אשמח עם אפילו אתם תכתבו סצנות ואני אצייר אותם~

Avatarכינוי: 

בת: 27

Skype:  lyddar.shafrir 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2011

השנים עוברות~


כע השנים באמת עוברות...אני פשוט גוש...גוש שלא מעדכן ושלא עושה כלום....כל היום אני תופרת..מציירת...יש לי גם חוגים ובייביסיטר...אני עוד משלימה מתמטיקה ויש לי בגרות השנה....אבל...

בא לי לכתוב בבלוג...טוב..יפה שניזכרתי~

אין לי הרבה מה לכתוב...אבל...טוב...לעדכן?...המממ

יש לי פלאפון טאצ' חדש..אבל הוא דפוק כי אין לו כרטיס זיכרון...הוא נשרף..

תפרתי עוד כמה דברים~

אני במגמת אומנות וזה אוסום....

קיבלתי מתנות מדהימות ליומולדת ועכשיו יש לי פאת גומי P:

הא כן...כפי שבטח הבנתם אני עובדת~ בייביסיטר~ זאת משכורת נחמדה~

אפילו פתחתי חשבון בנק לא מזמן~ ^^

 

טוב...כע...זה היה העידכון הכללי...עכשיו..

בזמן האחרון לא מפסיקות לרוץ לי בראש מחשבות וסיפורים...

בעיקר בקשר למשהו דפוק שקרה..אני לא אכנס לזה..כי אני לא מהסוג הזה של האנשים..

 

ד"א...אני באמת התחלתי לכתוב סיפור! אבל עד שאני לא אסיים אותו אני לא אומר כלום בקשר אליו רק העלה פעם ב...ציורים של קטעים מהסיפור...

 

אוי זה סיפור כולכך הזוי XDDD ומטומטם...XDD

 

אז...מה עשיתי כול החיים?..טוב...את זה-


 

עקום..אני יודעת..XDD עבודה ראשונה עם צבע P:

 

 

 

 

טוב...אז לכל האוטאקויים איי שם...שבאים לכנס חנוכה הקרוב~ אני אהיה גומי-פאנדה הירו~


 

 

 

 

בייביי שיהיה לכולם~ 

נכתב על ידי , 8/12/2011 22:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





573

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfleur אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fleur ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)