לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נגד מטוסים.


קצת יותר ממילים אחרונות.

Avatarכינוי:  נעל מטומטמת.

בת: 28




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011

התבגרתי.


אני כבר לא רודפת אחרי אנשים.

כמישהו מנתק איתי קשר, אני נותנת לו ללכת.

זה כואב, אבל הכאב דועך.

אולי אני קצת סטוקרית, מנסה לברר מהצד מה שלום האדם,  נכנסת לפרופיל לעיתים תכופות, עוקבת אחרי הודעות.

אבל אני אל מציקה, לא מתחננת.

בני אדם הם יצורים בוגדניים, וצבועים.

3. פעמים מישהו שהחשבתי כאדם קרוב אלי התפרץ ללא שום סיבה וטרח למנות כל מה שהוא שונא בי.

שניים מהם ניתקו קשר, אחת ניסתה לשנות אותי.

את הראשון אהבתי.

השניה היה יקרה לי מאוד.

השלישית הייתה אחת החברות הכי טובות שהיו לי מעולם.

אבל, אם אתה אוהב מישהו, תן לו ללכת, אם הוא חוזר- הוא שלך לנצח, אם לא, הוא מעולם לא היה שלך.

נכתב על ידי נעל מטומטמת. , 31/5/2011 14:24  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני. ב-1/6/2011 08:20
 



דימוי עצמי.


אני לא מרגישה טוב עם עצמי. 

אז אני אוכלת. 

ועכשיו השמנתי. 

זה פוסט מתומצת. אבל עכשיו אני לא מרגישה בנוח עם עצמי.

אני צריעכה להתאמן, אבל אין לי כוח.

אני עייפה.

כל הזמן.

ואני יודעת שזה תסמין שזה חוזר.

בקרוב אני כבר לא אצא מהמיטה במשך ימים שלמים.

 

נכתב על ידי נעל מטומטמת. , 29/5/2011 18:41  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני. ב-30/5/2011 16:37
 



כנפיים.


אזהרה - פוסט זה הוא רצף מחשבות.

 

אני חושבת שאני בחורה די שגרתית. למרות ששגרה זה משעמם, ושחוק, ואני מחשיבה את עצמי כמקורית.

חלום חיי הוא לא משהו מקורי, הוא משהו שבני אדם רצו מאז ומעולם-  לעוף.

אז בהתחלה שלמה המלך עף על גביו של נשר עצום מימדים (יש לי ספר ילדות אהוב על סיפורי שלמה המלך.), אחר כך המציאו את דאוני הענק ואז את המטוסים.

האדם תמיד רצה להימצא במרומים. וגם אני.

מבחינה פסיכולוגית כמון זה אומר שאני משתוקקת לחופש. אם שאלו אותי איזה חיה הייתי, אם הייתי חיה, עניתי שדרור, ציפור החופש.
אבל אני מזל סרטן, ואמנם אני לא קשורה למשפחה, אבל אני קשורה לבית ומאוד לא אוהבת שינויים. אני מסתגלת אליהם יפה, אבל לא אוהבת אותם.

אני עוד מאמינה, אבל חצי מאמינה, שאם ארצה משהו מספיק הוא יתגשם.

אבל לא יצמחו לי כנפיים, ולא אוכל לעוף.

אני יותר מכל רוצה למות דווקא עכשיו. וזה לא שרע לי. רק קצת מעיק.

פעם אמרתיש אני בלי רגש זו לא אני, אם אני לא אוהבת אף אחד. אבל אני לא.

אני אוהבת רק את עצמי. וזה קצת ריק, אבל טוב יותר, צלול יותר.

אני יודעת שאף אחד לא יוכל להציל אותי, אבירים על סוס לבן לא קיימים, וגם אם הם קיימים, הם די סנובים, ובכלל לא הטיפוס שלי. אז אני נלחמת את המלחמות שלי לבד.

אני לא יודעת מה לעשות כשאהיה גדולה. כי האמת  - לא בא לי להיות גדולה.

תסביך פיטר פן. רק אחר. 

גם ככה גיל 16 מעולם לא נרהא לי אפשרי, גם כשהוא כזה קרוב.

מי רוצה לפגוש אותי מחר בתל אביב ?

לאחותי יש בת מצווה בקרוב ודודה שלי הביא לי שמלת סטרפלס ירוקה עם פסים אנכיים. אבל לא ממש בא לי.

ואני נורא אוהבת בגדים יפים.

אולי זה כי אני לא ממש אוהבת ירוק.

אכלתי היום יותר מדי.

אני מרגישה מותשת.

לאחותי יש יומולדת עשרים. היום. כן כן. היום. אחותי הגדולה. הכנתי לה עוגת ביסקוויטים מסורתית ורשמתי עליה עם מרשמלו 20. דווקא יצאה טעימה.

ואתמול הכנתי פיצה, שגם יצאה טעים. והכנו גם מאפינס ופודינג.
נשבעת לכם שאני אשמין.

החסרון בללמוד לבשל זה שאוכלים הרבה מאוד.

מחרתיים אני מכינה קציצות, הדבר הבשרי הראשון שאלמד להכין.

אז בסיכום- רשימת המאכלים שנאי יודעת להכין לגמרי לבדי עד כה-

1. פסטה.

2. פיצה.

3. עוגות למיניהן.

4. עוגיות למיניהן.

5. טוסט.

6. מלוואח.

7. לחם.

8. פנקייקס. 

9. בורקאס ביתי.

10. והחשוב מכל- השוקו הכי טעים בעולם.

 

כן, אני יודעת יותר לאפות מאשר לבשל. ויש לי סלידה ורתיעה עמוקה מטיגון עקב כוויות משניצל.

עד כאן-

.

נכתב על ידי נעל מטומטמת. , 29/5/2011 00:07  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בני. ב-29/5/2011 18:42
 



לדף הבא
דפים:  

27,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעל מטומטמת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעל מטומטמת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)