לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

נגד מטוסים.


קצת יותר ממילים אחרונות.

Avatarכינוי:  נעל מטומטמת.

בת: 28




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2013    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

פורים היה כל כך מדהים.


בבוקר כמובן רבתי עם ההורים- אבל כבר למדתי שכל יום נהדר מתחיל במריבה ענקית.

נסעתי ברכבת עם לוק ואחיו הקטן האש קאצ'ם (אני לא אש קאצ'ם! אני הילברט! משחור לבן!) ועל הרכבת לראשון היה לנו קרון שכולו קוספליירים בדרך לכנס.

דיברתי עם מר סמוראי ועם גומי ועם פיקאצ'ו (אני וגומי נשואות, החתונה נערכה על ידי אש קאצ'ם ופיקאצ'ו.) שרנו ברכבת, עשינו שטויות. ואז הלכנו לכנס, קיבלתי את התג מתנדבת והלכתי לאודישנים.

פגשתי את רין-צ'אן שהיא היצור הכי חמוד בעולם וקאסט ענקי ואדיר של אינויאשה שהה להם אפילו אמא של סשומארו ולא קוהאקו או ג'אקן. (כי מי רוצה להיות ג'אקן, דאמט. )

האודישן הלך מחורבן, אבל לא נורא, אודה אמרה שהיא אישית תגיד לי אם התקבלתי.

ואז את השעות הבאות ביליתי עם אלה (סשומארו-סאמה) ואמרתי שהיא מגשימה לי חלום וכו' וכו'.

פגשתי את הקומוניסט שלי אבל לא את החניך, ואז הרצאה של קרן לין (היה אדיר) ומיד אחר כך אירוע מתנדבים (היה כיף ובכלל לא זיהיתי את שושנה) ואז משמרת.

במשמרת, למרות כל הבעיות וההתרוצצויות היה נהדר.  צעקתי על אנשים, לקחתי את המניפה של קאגורה, רצתי, חיפשתי בחור בשם פאר, דיברתי עם מיסטיק, דיברתי עם קרן לין, רצתי המון, סידרתי אנשים. היה כיף להיות סדסרנית קוספליי.

ואז באירוע עצמו היה עוד יותר כיף, שגם בו עדיין הייתי סדרנית. עומר הקדיש לי את ההופעה שלו, גרמתי לאנשים לשתות, התרוצצתי, עזרתי לסדר קוספליי, הקאסט של אינויאשה היה יותר מסתם מדהים ובכל זאת לא זכה  (כל הבנות בעולם צועקות כשסשומארו עולה לבמה, ואז כשהוא מנשק את אינויאשה עוד יותר צרחות. ) והיה נהדר.

ואז פגשתי את לוקי, שבכלל הייתה בתור דארת' וויידר, ורציתי להחליף חזרה לקוספליי אבל עצרתי לרגע ליד דוכן ואיזה בחור אחד נפל עלי וחטף התקף פרכוסים. לוקי במד"א אז היא ישר תפסה פיקוד ואז אני בתור מתנדבת חרוצה ואיה בתור חיילת, הרחקנו אנשים, התקשרנו למד"א, קראנו לאחראי קומה וכו' וכו'. אחרי הדרמה הזו, הלכנו לאכול פיצה. ואז הצטלמתי פעם אחרונה על סשומארו, ואז היא הלכה. הסתובבנו עם אחיו הצעיר של ד"ר, שהיה בתור הדוקטור העשירי, פגשתי את נויה. וכל מני שטויות. ואחר כך מתן אסף אותי לטקס האוסקר האלטרנטיבי.

שתיתי קפה גרוע, דיברתי עם אנשים, ישבנו בBBB וצחקנו, פגשתי את מתנאל, פגשתי את גיא, תור וג'ון(שבכלל לא זיהיתי), הפסדתי בכמעט כל הניחושים שלי באוסקר,  ואז אני וקסם בעזריאלי וישנו במינוס 4 במאוד לא נוחות.

מפגש, ומפגשים זה תמיד נחמד, תמונה הנהלה וכאלו.

ואממ.

טוב.

שתי תמונות !

 

אני וסשומארו-סאמה!

 

אל תתעסקו עם הבנות של היער.

 

 שקסם מנסה לשתות אלכהול זו אטרקציה להמונים.

נכתב על ידי נעל מטומטמת. , 26/2/2013 12:22  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נעל מטומטמת. ב-1/3/2013 14:39
 



עדכונים:


התחפושת שלי מוכנה, והיא... מדהימה. אין מילים כמה שאני אוהבת אותה. היא כל כך יפה שאני כמעט לא רוצה למות.<:

ועבדתי עליה ממש קשה. לתפור את החצאית עם המכוהנ שבקושי עובדת ולגזור ולתפור למחוך ביד תפר פנימי שיהיה קל להוציא אחר כך והיא כל כך יפה שזה אפילו לא משנה שאני בקושי מסוגלת לזוז בה.

אני נראית כמו יצאנית מהתקופה האליזביתנית, בגלל שילוב הצבעים שחור-אדום והעובדה שאני לא הולכת כנראה לאסוף את כל-כל השיער.

ואנ י חושבת שהתחפושת שלי תפעל בצורה נהדרת כמחאה פמיניסטית פלצנית.

נתנו לי את המשמרת שאני רוצה בהארוקון, וזה נפלא, אז אני מתנדבת גם. ואז אחר כך נוסעת לאוסקר האלטרניבי, ואשוויץ קצת בשמלה המדהימה שלי.

ואז מפגש, תמונת הנהלה ו... יהיה כיפי. אני ממש מתרגשת מפורים הזה. גם אם אחותי הקטנה ניסתה להרוס לי אותו.

הא! וגם סידרתי גבות ואני עושה אודישן למחזמר של ק"א ואני צריכה לסיים ללמוד את הריקוד והמונולוג.

ואני נוסעת ברכבת עם סו-סו ולוק. וקסם אמר שהוא יביא לי פרחים.

שטוב לה.

נכתב על ידי נעל מטומטמת. , 22/2/2013 14:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יערה. ב-23/2/2013 16:04
 



ועכשיו לערבב מצרכים ולהכניס לתנור.


המחוך הגיע, וקניתי קטיפה אדומה לחצאית, והקרינולינה אצלי ותהיה לי תחפושת מדהימה !

אם יהיה לי זמן, אני אולי אקנה עוד איזה ממטר של קטיפה שחור לשובל.

עכשיו להשיג : אזיקים, מניפה ותיק ענקי שיתאים להארוקון. ונעלים נוחות ויפות.

הבעיתיות היא שעכשיו הכפפות שיש לי לא ממש מתאימות, הן לבנות והשמלה תהיה באדום ושחור.

קיצור, אני ממש מתרגשת. ומרגישה די נפלא. ו... ו...

צריכה עיצוב חדש. אולי בסגול ?

נכתב על ידי נעל מטומטמת. , 14/2/2013 16:23  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מרמוז מלך הקופים ב-22/2/2013 11:45
 



לדף הבא
דפים:  

27,313
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , יצירתיות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנעל מטומטמת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נעל מטומטמת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)