לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

you can have one day of pure and simple happiness, i'm gonna be your friend until the day I die


כינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012

פרצופים יפים עם לבבות חמים


זהווו מהיום מתחילים לדבר בזמן הווה, לא אכפת לי יותר מה יהיה ולא אכפת לי מה אתם חושבים עלי. טוב אכפת לי כוסעמק. אבל לא כמו פעם. בכל מקרה אני מתה על עצמי. 


היה כיף רצח, בעיקר כי זה הזכיר לי מי אני.  ועכשיו שירים שבאוירה~ 

 


היה טובב כל כךךךךךךךךךך לרקודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד סוףסוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף


דווקא חיכינו לליאור נרקיס ובסוף הכי נהננו בברי סחרוף ם: ועם הדיג'יי 3> 


 

 

 

 



 


ואי סופלה שוקולד זה אחד הדברים @~@


כזה חם ואז קר וזה נמס ופרפרים בבטן 

עריכה:
איזה שעמום יא רבי

 

כוסעמק עם הצבא הזה

 

יהיה טוב

עכשיו לא משהו

 


 


 

נכתב על ידי , 27/4/2012 00:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



"?Do you mind if I slytherin"


זה הזמן להיות הכי גריפינדורית שבעולם ולא לפחד משום דבר, במיוחד מטעויות. 

אני לא יודעת למה השיחה החסרת פואנטה הזאת מחר נראת לי כל כך גורלית אבל אני חייבת לעשות אותה ואסור לי לדפוק את עצמי כמו בפעם הקודמת.

אבל אני גריפינדורית וזה לא אמור להדאיג אותי.

אני גריפינדורית

אני גריפינדורית

אני גריפינדורית

 

טוב נו, ממחר בבוקר. זה נורא מעייף להיות חזקה.

 


 

אין לי כוח..

שמישהו יחבק אותי כבר 

נכתב על ידי , 22/4/2012 00:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



.


יש שני סוגים של אנשים בעולם; אלה שהאהבה שלהם כלפי חשובה לי, ואלה שלא.


 


איזה כיף שהמפקד עבר לקבוצה השניה. עלק מנסה לשבור אותי.. אני אשבור לו את הזין לפני שהוא ישבור אותי.


 


 


 


מרגישה בסדר אבל עדיין בודדה קצת. הלכתי לחפש מישהו לפתח איתו שיחה מפגרת ומצחיקה.. מלאאאאא זמן לא הייתה לי כזאת.


 


כיף בבית חייל ונמאס לי לחשוב עליו כי אני מתגעגעת בטירוף. לא בודד לי שם אף פעם! אף פעם!! זה פסיכי


 


 

לילה טוב (:

נכתב על ידי , 21/4/2012 00:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל/////// אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על /////// ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)