לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  _Wasteland

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

סמסים למכביר


בהשראתו, כמובן. ובכלל, כשתחת הכותרת "דואר נכנס" בפלאפון מופיע המספר 723, הגיע הזמן לטאטא קצת. 

 

*

 

מאת: גרשון כאפות

תוכן: אוֹרי דחוף המשך לימודייך בסכנה תחזרי אלי גרשון

 

 

מאת: אבישי הסקסי

תוכן: אני פרוצה גדולה וידועה באיזור השפלה!

 

 

מאת: רוני בי

תוכן: כנסי לפייגלבוק שלך

 

 

מאת: יוליפית

תוכן: אורי! תתעוררי כבר שישי!

 

 

מאת: ארי(אל)

תוכן: אני זה שצריך לגרגר, אם כבר.

 

 

מאת: ארי(אל)

תוכן: אמא אמרה לך גם לא לצאת מהבית בלי תחתונים. אז אמרה

 

 

מאת: גיאוש

תוכן: את עים מצלמה פם כפרעלייך נשמה שלי?

 

 

מאת: סיימון

תוכן: קר לי בבולבול

 

 

מאת: דניאלי

תוכן: היו ארוכים יותר. אתגבר על זה

 

 

מאת: דניאלי

תוכן: נאני! היום במגן חשבתי עלייך כי היה לי טקסט על קעקועים

 

 

מאת: דניאלי

תוכן: מחר נשוחח לעומק לאור נרות ושוקולד נמס על גופינו?

 

 

מאת: אבישי הסקסי

תוכן: אני סטרייט לחלוטין. אפילו שעשיתי קרב אצבעות בתחת הרגע. עם גבר.

 

 

מאת: Nutty

תוכן: יום עמוווס!! הייתי באיסוף פירות מטעם הצבא

 

 

מאת: נריקי

תוכן: אוי גברת את מפצחת אותי למעלה

 

 

מאת: ניצי

תוכן: אוי ואבוי! איכסוש גם!

 


מאת: ניצי

תוכן: יותר מזל מציצים!

 

 

מאת: קשישא

תוכן: דרושה תמיכה נפשית באופן מיידי. שכר הולם. תודה

 

 

מאת: דניאלי

תוכן: זה קשור לאהבה גשמים וכיוצא בזאת?

 

 

מאת: אני

תוכן: אם לידיד שלי תהיה חברה שמנה, אני אקרא לו "משיק למעגל"

נכתב על ידי _Wasteland , 10/5/2011 21:57  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל_Wasteland אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על _Wasteland ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)