לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

7/2011

Take you places you've never known


ככה זה אמור להיות.

 

I wanna take you home tonight, alone
Take you places you've never known
Keep you coming right back for more
היא ישבה שם למעלה, על עמוד החשמל הגבוה באמצע כיכר ציון.
"תרדי!" צעקתי לה "את כל כך משוגעת" צחקתי
"וואלה, נחמד לי פה" היא צרחה, ולרגע עשתה כאילו היא נופלת. ברגע הזה לא רק שנפל לי הלב לתחתונים, גם הפסקתי לנשום ועצמתי עיניים
"צוחקים איתך יא כבדה, נראה לך שאני אקפוץ?" היא צחקה כל כך, העיניים שלה נצצו משיגעון ואקסטזה
"את שיכורה כל כך" מלמלתי
"לא שתיתי היום טיפה של אלכוהול, את שתית את הכל אהובה" היא אמרה לי, עד עכשיו אני לא מבינה איך היא שמעה אותי
"אז מה את עושה שם?"
"יודעת מה, אני בעצם כן שיכורה. שיכורה מהאוויר הזה, מהאווירה הזאת, מהשעה הזאת. אני שיכורה מהחיים, וזה מה שאני עושה על העמוד."
"רגע, אז אני שיכורה מאלכוהול? שתיתי הכל? מתי?" שוב מלמלתי
"כן אהובה, את שיכורה מהתחת ואני אוהבת אותך ככה."
"גם אני אוהבת אותך"
"אני יודעת"
בא לי חיים טובים
להפסיק להמציא פה סיפורים שעושים לי כאילו טוב בראש בלב ובגוף

 

נכתב על ידי , 25/7/2011 00:06   בקטגוריות מוזיקה, חברים, חיים, פחד, תלונות, סיפרותי, שתיה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,047
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , ציורים ואיורים , בעלי חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlyAway* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FlyAway* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)