לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

11/2011

גשם גשם


ישבנו במרכז העיר על המדרגות. היה קפוא, רעדתי במוח ובלב ובגוף, הרגשתי כל תזוזה וכל רוח שורטת לי את הפנים.

ואז פתאום הגיעו זוג בנות, האחת אני מכירה רק מהשם, והשניה מטולטלת עם שפתיים גדולות. הן שתיהן צרחו, אמרו שקר להן ושהתסרוקת שלהן נהרסת בגלל הרוח. הן צעקו וצחקו והתבכיינו וקפצו, ושלושתינו ישבנו והבטנו בהם. ואז העיניים שלי קלטו את העיניים שלך, ושנינו צחקנו בטירוף. צחקנו על כמה שהן פאטתיות, שתי כוסיות מסכנות שכואבות בראש, צחקנו על כמה שקר ורועד, צחקנו על זה שאנחנו יושבים על מדרגות מסתתרים מהקור בחמישי בערב. החבר השלישי בכלל לא שם לב שאנחנו  בוכים מצחוק מאחוריו, אולי כי היה שקוע בלשפשף את ידיו אחת בשניה.

וככה, פתאום, השמים רעדו והגשם הראשון נפל על העולם. הוא המשיך לא יותר משעה, אבל הוא היה מדהים. סוף סוף חורף. ניצלתי כל טיפה וטיפה ממנו ורצתי לכביש. ספגתי את המים במעיל שלי וכיסיתי את השיער עם הצעיף. האיפור נמרח, המחליק כבר מזמן נהרס, הטייץ היה רטוב והמגפיים היו מלאות בלכלוך רטוב. אבל הגשם ניקה לי את הלב




שיהיה לכם שבוע נפלא (:

נכתב על ידי , 5/11/2011 19:57   בקטגוריות אופטימי, חברים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,047
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , ציורים ואיורים , בעלי חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlyAway* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FlyAway* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)