לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

11/2011

מיכאל ומישל


מיכאל ומישל התאהבו בכיתה י'. פשוט ככה, סתם, באמצע הסתיו, הם נכנסו אחד לשני לחיים ומאז- לא יצאו. אף אחד מהם לא חיכה לזה, לא חיפש אהבה. הם מצאו בלי לבקש. 

כשישבתי עם מישל על כוס קפה, לפני כמה ימים, שאלתי אותה איך זה. איך זה שכבר שלושים שנות נישואין אינן מפורקות על ידי ריב אכזרי או שטותי. מישל חשבה, ולרגע עיניה התמלאו בדמעות של געגוע לימי העבר. 

"הוא לימד אותי לא לריב" היא חייכה"פעם אחת, בגיל 17, מיכאל עשה משהו שלא מצא חן בעיני. לא חשוב מה ולמה, הוא עשה את המעשה, ושנינו ישבנו בכיתה אחרי בית ספר. שאלתי אותו למה הוא עשה את זה, הייתי עצבנית. התחלתי להתלונן ולהתלונן, דברים מוצדקים שהיו לי את כל הסיבות בעולם להגיד. מיכאל קיבל את זה, אבל עצר אותי. השתיק אותי באמצע איזה משפט. לרגע, זה רק הרגיז אותי יותר. אבל בדיוק אז הוא לימד אותי. הוא שתק לכמה שניות, ולאחר מכן אמר ' אני יודע, אני מצטער, ואנחנו נמשיך לדבר על זה עוד רגע, ותוכלי לחזור על זה עוד עשרות פעמים אם את רוצה. אבל תחשבי שניה. למה את יושבת כל כך רחוק ממני?'

לא הייתה לי תשובה. אז התקרבתי אליו עד שהחזקנו יד ביד. 'ולמה הטון שלך גבוה? אני ממש פה לידך'. חייכתי.

ואז חזרתי בדיוק על אותן התלונות שהזכרתי מקודם. אך הפעם בטון רגוע, מחובקת עם מיכאל, שומעת את נשימותיו. וכך הכל הסתדר. דיברנו ככה עוד שעתיים, עד שהשרת העיף אותנו הביתה. זה לא שלא היו לי ולמיכאל ריבים כבר שלושים שנה. זה לא טבעי ככה. זה פשוט ש.. יש ריב ויש ריב. את יכולה לצעוק ולהתלונן , או יותר גרוע לשתוק ולשמור הכל בפנים, אבל מזה לא ייצא לך כלום. אם את אוהבת אותו, את תישבי מחובקת איתו, ותלחשי לו שהוא פגע בך. רק ככה הוא יבין, ויתקן."

נכתב על ידי , 23/11/2011 16:30   בקטגוריות אופי, אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,047
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , ציורים ואיורים , בעלי חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlyAway* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FlyAway* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)