לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

12/2011

הבית של סבתא


מסורות זה לחיים, זה דברים שאסור לוותר עליהם. כמה שהן לפעמים מעצבנות או מעיקות, המסורות יישארו וישאירו אחרינו את החותם האישי.

ארוחות שישי אני בחיים לא אפסיד, אפילו שהפסקתי להאמין ממזמן. זה משפחה, זאת אחווה, זה כיף . הבית של סבתא הוא המסורת הכי גדולה בשבילי.



את המנורה הזאת עשו מביצה של בת יענה. סבתא ואני קנינו אותה ביחד בצפון לפני ארבע שנים

המשקפיים הישנות של סבא ז"ל. תמיד אחותי ואני היינו שמות אותן עלינו וצוחקות

הפרחים המזוייפים של סבתא, כי כל סבתא צריכה זר פרחים מזוייף בבית שהיא תגיד לכולם כמה שהוא נראה אמיתי

תמיד קינאתי בסבתא על כמויות התכשיטים שלה (:

סבתא וסבא ז"ל , עוד בימים האלו .. ^^

אחד מהציורים של סבא..

רשימת קניות (:

משפחה זה הכי הכי, לא משנה מה. ♥♥

 


 

לכל המגיבים למיניהם , אין פה פוטושופ בכלל. אני ממש לא אוהבת להשתמש בעריכה על תמונות כאלה. זה הכל עדשת 50 מ"מ חדשה שאבא הביא לי, בלי פוקוס אוטומטי. אני יודעת שחלק מהתמונות מוגזמות בעניין הפוקוס אבל זה נראה לי קצת מייחד אותן . 

תודה רבה על המומלצים חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי , 23/12/2011 21:20   בקטגוריות תמונות, משפחה  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,047
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , ציורים ואיורים , בעלי חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlyAway* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FlyAway* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)