לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

7/2012

קצת קצת


יותר מוגנת


האצבע עוברת על הגב שלי

מהעורף

לעמוד השדרה

לגומות למטה


ועם כל מגע באה צמרמורת, כמו גל, עוטפת אותי, העור שלי נהיה נקודות נקודות

ואני נושמת עמוק ומחייכת קצת

וזה מושלם. זה באמת מושלם.


אבל הרגע עובר

אבל ברור לי שהוא יבוא שוב

 



 

אני עולה על הר

קשה לי נורא. אני עם הנעליים הכי איכותיות ועם בגדים רפויים ותיק קל, אבל קשה לי. יש רוח וקצת קר, ואני נאבקת בחיות ובסלעים.

רע לי. יש לי בחילה והתייבשתי ואני רוצה רק לעצור ולהישכב על האדמה וללכת לישון. אבל אני לא עושה את זה, כי משום מה, אני בטוחה שברגע שאגיע לפסגת ההר, הכל יהיה מושלם. לעד. ככה, כי השקעתי ומגיע לי.

אז הגעתי לפסגת ההר. וכיף לי נורא. אני עומדת שם ונושמת את האוויר הצח ורגוע לי כל כך. הגעתי, כי התאמצתי, ועכשיו הכי טוב לי בעולם.

אבל אז אני מחליקה על אבן קטנה ונופלת במורד ההר. את כל הירידה אני עושה בנפילות. הגוף שלי מדמם, ואני לא יכולה לעשות עם זה שום דבר. אבל לא הגיע לי. הגיע לי להישאר על הפסגה. אני התאמצתי. אני הזעתי. אני השקעתי. אז איך זה שחזרתי שוב למטה?

 


נכתב על ידי , 21/7/2012 12:34   בקטגוריות אהבה ויחסים, פסימי, תלונות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,047
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , ציורים ואיורים , בעלי חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlyAway* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FlyAway* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)