לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

5/2013

.


אני חושבת שאצליח לבד. ואולי אני מכריחה את עצמי לכתוב את המילים האלו בשביל להרגיש ככה, אבל עדיין, יש בי סוג של ביטחון. שגם אם הכל ייגמר, בין אם בצורה טובה ובין אם בצורה גרועה, אני אתמודד ואצליח. ואני מקווה שכלום לא יקרה אבל אני רוצה להיות מציאותית. ובשביל להיות מציאותית אני כותבת את המילים האלו כאן ומנסה לשכנע את עצמי. יהיה בסדר, באמת. אני ילדה גדולה. ואם לא יהיה בסדר לרגע, אחר כך הכל יסתדר. כל מה שאני צריכה לעשות עכשיו זה להכינס למיטה. באמת, זה הכל. המסדרון לא ארוך, סך הכל המיטה שלי מאד קרובה אלי. רק כמה צעדים מהמטבח לחדר ולמיטה ואני ארדם והכל ישכח. כי הרי אני עייפה נורא וכבר שתיתי יין וצחצחתי שיניים. אין סיבה שלא ארדם ואצלול לעולם קצת טוב יותר, חסר דאגות. חסר דאגות כמו שהיה כשהייתי בת חמש. אז בעצם אני מונעת מעצמי כרגע את הטוב ביותר, ואני לא ממש מבינה למה. אני מכריחה את עצמי לשבת כאן ולכתוב את השורות האלו כאילו כמו סוג של מבחן, לראות אם אני אסגור את המחשב, אנשום רגע ובאמת אאמין בכל מה שכתבתי כאן. אני אצליח לבד, באמת. אני מאמינה בזה

אולי

 

נכתב על ידי , 25/5/2013 01:50   בקטגוריות אופי, חיים, טשטוש, אהבה ויחסים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,047
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , ציורים ואיורים , בעלי חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlyAway* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FlyAway* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)