לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

1/2014

בסיס


בימים קשים כאלה אני פונה למחשב בהיסוס ותוהה אם לפתוח כאן דברים.

התחושה הנוראית הזאת שאני חייבת חברה ואנשים בשביל להיות שמחה, ואם יום אחד אני חסרת תוכניות ולבדי בבית אני משתגעת, משתלטת עלי ועוד יותר מכערת את מצב הרוח שלי. אם היה לי ספר טוב או הייתה לי אפשרות להתחיל את הציור החדש המצב היה שונה, אבל מאחר ואני כבר 4 שעות לא עושה כלום, אני נמסה את תוך עצמי ומתחילה להימאס עלי החברה היבשה הזאת שהיא אני. אני רוצה ריגושים ואני רוצה דרמות, ואין שום סיבה שאני אכחיש את זה כי אני יודעת שזה המצב. לא נוח לי כשנוח לי, אני חייבת להיות בתנועה מתמדת עם חיי ועם הסיפורים. הבסיס הזה ותקיעת השורשים העמוקה שנהייתה לי השנה בירושלים מקשה עלי כי אני יודעת שהיא תכריח אותי להישאר פה, במידה מסוימת, תמיד. פתאום יותר ויותר אנשים נהיו לי חשובים מדי, ואכפת לי פה מכולם. אני אוהבת את הרחוב שלי ואת הבית שלי ואת המיטה שלי, ונהיה לי יותר ויותר קשה לנסוע למקומות רחוקים. אני מפחדת כי אני משעממת, כי אני לא עושה וכי אני לא יוצרת. אני קבועה במקומי ולא רוצה שינויים, אבל מצד שני אני מגיעה כרגע למסקנה שאני חייבת אותם.

מפחיד אותי הסיום שקרב אבל מצד שני אולי הוא רק ישחרר אותי מכל מה שקורה כאן. אני רוצה לברוח אבל דבוקה לאדמה.

 



נכתב על ידי , 30/1/2014 19:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




13,047
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , ציורים ואיורים , בעלי חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlyAway* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FlyAway* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)