לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

טרומן


להשתעל ולהשתעל

רק להוציא את הכל מהגוף, את כל העשן

אבל עזבו רגע את העשן, הוא כל כך שולי בכל הסיפור הזה.

אני מנסה להוציא הכל

ועם כל שיעול זה נדחק רק פנימה, אל תוך הבטן, יורד אל  הרגליים ומסתחרר לי בגוף.

אני משתעלת כל הזמן, במיוחד כשאני ישנה. כשאני חולמת סיוטים מציאותיים דמיוניים כל כך, ומנסה לצאת החוצה, אני משתעלת. ואני קמה, אבל לסיוט המציאותי שלי. שהוא רק מציאות, ללא דמיון. המוח חי אך רדום, ואני חיה משיעול לשיעול, מאכזבה לאכזבה. אני לא מצליחה ליהנות ולנצל את השלווה הזאת. אם בתולדות אומנות לימדו שהצבע הירוק וקומפוזיציית הטבע מביאה איתה תחושת רוגע, אצלי זה הפוך.

אני כל כך לחוצה וכל כך עצובה

וכשאני מחייכת אני שותקת, רק מחייכת בשביל לרצות לחייך

אז אני אמשיך להשתעל, ואולי חיוך אמיתי ייצא

אבל הזקן באוטובוס צועק עלי שזה חוצפה להתשעל ככה, אני אדביק עוד את כולם.

ואולי

אם ידבקו

אני לא יהיה לבד כאן יותר.

 

 

 " I have given Truman the chance to lead a normal life. The world, the place you live in, is the sick place. "


 

נכתב על ידי , 14/9/2011 19:43   בקטגוריות עישון, סרטים, פסימי, שחרור קיטור, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גזענות


עמדתי קפואה באוטובוס. פשוט קפואה. באיזה שהוא שלב האיש לידי שאל אותי אם אני בסדר, כי אני נראית קצת חיוורת.

אני לא בסדר, אף אחד באוטובוס המגעיל הזה לא היה בסדר.

תמיד כשאני שומעת על מקרה, אני נהיית טיפוסית ואומרת מה הייתי עושה, איך הייתי מגנה על החלש והצודק, איך הייתי צועקת ומצליחה לשכנע את כולם. אבל כשזה קורה לי מול העיניים ואני לא עושה כלום, זה מרתיח . זה הכי כואב לי בעולם

וכשהאבא האתיופי ושתי ילדותיו הצתמקו וישבו על כיסא אחד באוטובוס, ידעתי שמשהו רע עומד להתרחש.

ראיתי בעיניים של הילדה הקטנה שחם לה, שהיא מרגישה כל כך רע.

מוליהם ישבה מבוגרת שתפסה שתי מקומות, וביקרה אותם בעיניה

ואז

אז הילדה הקיאה

ממש קצת, על הרצפה, ובכתה בשקט. לא צרחה, לא עשתה רעש, בקושי לכלכה

ומי שדווקא כן לכלכה, הייתה המבוגרת

התחילה לצעוק, שזה הדבר היחיד שהאתיופים מביאים איתם

מחלות

 

וכולם קפאו. חלק רצו לצעוק עליה, חלק רצו להסכים איתה, אבל היה שקט מוחלט. האב המובך ושתי ילדותיו ירדו מיד בתחנה הבאה, כמובן אחרי שניקו את הרצפה. ראיתי בעיניה של הילדה עצב, היא התחרטה על מה שקרה

למה היא אמורה להתחרט, למה היא צריכה להתחרט? היא חולה, זאת לא אשמתה

זאת אשמת כולנו, שלא עשינו כלום

אשמתי, שלא באתי לאישה הזאת, והבאתי לה הרצאה בנושא של כבוד, וזכויות

פשוט מגעיל

נכתב על ידי , 5/7/2011 17:24   בקטגוריות ביקורת, גזענות  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נוח


והיא עשתה כאילו נוח לה

היא אמרה את זה לכולם

נוח לה עם החוטיני הקטן

ונוח לה עם חזיית הפוש אפ

ונוח לה עם הטייץ הצמוד

ונוח לה עם הגופיה הקצרצרה

ונוח לה להכניס את הבטן

ונוח לה לא לאכול

ונוח לה ללכת על עקבים

ונוח לה לעשן

ונוח לה להתאפר 

ונוח לה בקושי לנשום

ונוח לה

 

העיקר שיחשבו שנוח לה, כי זה מה שחשוב, לא?

 



 

אין לי כח

\


נכתב על ידי , 30/6/2011 10:59   בקטגוריות חברים, ביקורת  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



13,047
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , ציורים ואיורים , בעלי חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlyAway* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FlyAway* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)