לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

10/2011

...


קצב הפעימות עולה. חם לי כל כך, איכשהו הגעתי לכאן, לשולחן, לכיסא. אני ישובה, אני מתנשמת, אני עייפה.

בקבוק המים נמצא מולי, שם, בקצה השני של השולחן. ממש מרחק נגיעה. אני מזיזה את היד ומרימה אותה, אבל הבקבוק פתאום רחוק. הוא לא היה שם קודם, אני יכולה להישבע. חישבתי בראש את המרחק, ממש יכולתי להרים את היד ולקחת את הבקבוק. אבל אני מנסה ומנסה , והבקבוק בורח ממני. הוא מתרחק והשולחן נהיה ארוך יותר. גם אם אני אקום, אני בחיים לא אצליח לתפוס אותו. הפה שלי יבש, ואני זקוקה למים יותר מהכל עכשיו. אבל אני פשוט לא מצליחה.

נכתב על ידי , 29/10/2011 19:56   בקטגוריות פחד, סיפרותי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Cinema


כשמגיע הדרופ בשיר אני יוצאת מדעתי.

זה כמו ללכת בשדה כל כך גדול וצהוב, להרגיש את השעורה מלטפת את הרגליים החשופות, להזיע קצת במצח ולנשום פנימה. ואז פתאום, באמצע הרגע הנצור הזה, מתחיל לרדת מבול. רוחות תוקפות את הגוף הדק, גשם שותף את השיער. ודווקא זה הרגע שנזכור לכל החיים.

ישבתי באולם סרטים כמעט לבד, אני ועוד זוג זקנים שנרדמו אחרי עשרים דקות. אני אוהבת להביט על המסך הענק ולהרגיש איך כואב לעיניים שלי בעקבות הניגודיות של האור והחושך. זה כיף לי להתעלל בחושים, לבדוק עד כמה אני יכולה לסבול אותם. לשמוע באוזניות על הכי גבוה, אפילו שזה עושה לי בחילה, לשרוט את עצמי עוד קצת ברגל, להסתכל על השמש במשך שעות, להריח משקעות חריפים, לשים בפה מאכלים ששורפים. זה תענוג ככה, כמו ילדה קטנה, לבחון את הגבולות של עצמי.

הסרט התחיל, מוזיקה עדינה כזאת ברקע.

נשאבתי לפסקול, לעלילה בכלל לא הקשבתי.

רק לפסקול

לתווים

לפסנתר

לכינור

...

כבר לא כיף במחששה

 

כבר נמאס ששואלים אותי מה יש לי על היד השמאלית, קצת מתחת למרפק , בצד הלבן שאף פעם לא נחשף. נמאס לי מהשתף דם הזה

אני לא מצליחה להתחבר לאף אחד

יש לי פלאשבקים של דברים שאני מדחיקה.

זה לא טראומות, אני לא יודעת מה זה טראומות.

אני גם לא יודעת מה זה להיות בסדר.

ומה זה להיות בוגרת.

ומה זה להתלבש נכון, ומה להגיד בזמן המתאים.

אני גם לא יודעת מתמטיקה, ואני לא יודעת להכריח את עצמי לקרוא.

ואני לא יודעת לצייר או לכתוב, ואני לא יודעת לחשוב מחשבות אמיתיות.

התייאשתי

נכתב על ידי , 25/10/2011 19:15   בקטגוריות מוזיקה, שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הריקוד האחרון


היא נשכבה על ספת הים.

בגד הגוף שלה היה אדום, אדום זועק, אך לא היה מי שיסתנוור ממנו.. היא הייתה לבדה על החוף.

היא נשכבה על צידה, ונשמה לרווחה. גופה היה כמעט מושלם, קימורים עגולים ומלאים.

היא הרגישה בין אצבעות רגליה את החול הדק, זה דגדג אותה. פעם ראשונה מזה חודשים שהיא חייכה, חיוך אמיתי. לא חיוך של מגזינים או צלמים, לא חיוך פוטושופ מצועצע. רק חיוך כזה קטן, בלי שאף אחד יראה, הרי אף אחד לא היה שם בשביל לראות.

ופעם ראשונה היא באמת הרגישה אמיתית. נמאס לה מהכל. מהצביעות, מהצבעים, מהצבעוניות של החיים שלה, החיים הצבעוניים שלה. כל יום פלאש המצלמות החזק היה שורף לה בעיניים, והיא כבר מאסה מללכת לאולפנים שמדמים את הים. למה פשוט לא ללכת לים ? זה באמת פשוט, כל כך הרבה יותר פשוט.

לאט לאט, בלי ששמה כמעט לב, היא התרוממה והחלה בצעדים אל כיוון המים. היו גלים שקטים, נעימים, כאלו שעוברים לך על הבטן ומצמררים אותך, ממש כמו שעושים לך נעים על הגב. וכך, היא נשכבה על סף המים , ועצמה את עיניה. היא זמזמה לעצמה שיר קטן, שיר שאימה הייתה שרה לה. מדי פעם המים עלו על אוזניה, ואז השיר נשמע לה בהד, כאילו כל הים מאזין לה עכשיו. וכשהמים היו עוזבים את אוזניה, היא שרה רק לעצמה.

להבזק שניה אחד היא ראתה איך האמרגן שלה צועק עליה, שאיחרה לצילומים היום. אבל ברגע הזה עלה גל גדול על גופה, והיא צללה למים ושחכה מהכל. היא לא הרגישה את הצורך לחזור חזרה לאוויר, אבל כן את הצורך לחזור חזרה לשמיים. היא המשיכה לצלול, עם עיניים פתוחות. האיפור כבר נמרח ממזמן, בגד הגוף קצת הסתובב, אבל היא הרגישה יפה. הרבה יותר יפה משהרגישה אי פעם.

היא צללה עוד ועוד, עד לתחתית הים. היא הרגישה ברגליה את החול הרטוב, ועמדה עליו בקצות האצבעות. כעת הרגישה כמו בלרינה שמסיימת את הריקוד האחרון במופע, ועושה סיום מופלא. 

וכך רקדה את המחול שלה, עד לסיום השיר שזמזמה בראשה.


נכתב על ידי , 21/10/2011 10:32   בקטגוריות טשטוש, סיפרותי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני מחכה שהשכנות יספרו לאבא על השוטרים שהיו בבית.

אני מחכה שתבוא לכאן ותרים אותי על הגב ותקיח אותי לתל אביב.

אני מחכה למצוא שטר של 100 ש"ח ברחוב.

אני מחכה לגשם של סיגריות.

אני מחכה לריח של בית, עם תנור דלוק והסקה רותחת.

אני מחכה שאמא תשאל על הכיסא השבור.

אני מחכה שהחור בקיר יגדל, יבלע אותי, וייקח אותי לעולם מקביל.

 

נכתב על ידי , 18/10/2011 02:35  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

13,047
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , ציורים ואיורים , בעלי חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlyAway* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FlyAway* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)