לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  




הוסף מסר

6/2011

נוח


והיא עשתה כאילו נוח לה

היא אמרה את זה לכולם

נוח לה עם החוטיני הקטן

ונוח לה עם חזיית הפוש אפ

ונוח לה עם הטייץ הצמוד

ונוח לה עם הגופיה הקצרצרה

ונוח לה להכניס את הבטן

ונוח לה לא לאכול

ונוח לה ללכת על עקבים

ונוח לה לעשן

ונוח לה להתאפר 

ונוח לה בקושי לנשום

ונוח לה

 

העיקר שיחשבו שנוח לה, כי זה מה שחשוב, לא?

 



 

אין לי כח

\


נכתב על ידי , 30/6/2011 10:59   בקטגוריות חברים, ביקורת  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גאווה ירושלמית


הלכתי ברחוב, בסביבות הצהריים

לא ישנתי כל הלילה, ועכשיו עליתי בעליה המגעילה לכיוון הבית

העליה יחסית בכביש הראשי, הייתי עם ג'ינס קצר וגופייה

מדי פעם איזה ערבי צעק לי משהו או איזה דתי העיר לי על הלבוש, אבל הייתי כל כך עייפה שזה כבר לא ממש שינה לי

מרחוק, יכולתי לראות איזה עצם שחור על שולי הכביש שמונע מהמכוניות לנסוע רגיל

זה נראה כמו קרב חתולים שנגמר בגלגלי המכונית, אבל לא יכולתי לשים את האצבע שלי על מה זה בדיוק

התקרבתי קצת, וכבר הספקתי להיכנס לסרטי האימה שלי

אולי אני אביט בזה ואז פתאום תישלף יד מתוך כל העפר והלכלוך הזה ותתחנן לעזרה

 

אבל אז התקרבתי

והבנתי

שזה סתם עוד פח ששורפים נגד מצעד הגאווה שיתקיים כאן בירושלים עוד חודש

אה, יופי

זה סתם

 

סטנדרטי

נכתב על ידי , 29/6/2011 09:55   בקטגוריות גזענות, אקטואליה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



:>


"אני באמת מסוגלת לאהוב מישהו רק כשהוא מראה לי את התכונות הרעות שבו"

את גרמת לי לחשוב כל היום 

 


 

ולא אכפת לי שאני חופרת לך ועליך

כי אתה דואג לי ואכפת לך ממני

ואולי אתה אוהב אותי כי אני מצליחה להראות לך את כל הדברים הרעים שבי

ואתה משום מה

מקבל אותם 

אני רוצה לישון אצלך במיטה לעד ולחבק אותך ולשמוע איתך מוזיקה ולרקוד


 

נכתב על ידי , 27/6/2011 01:31   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, תמונות  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חופש תמונות חופש תמונות חופש


ולזה אני קוראת חופש

כשאני יושבת באוטובוס עם 2 חברים שלי ומרגישה קצת שייכת

כשיש לי כסף לסרטים ולסיגריות

כשיש לי ימים עמוסים בתוכניות ספונטניות

שאין לי שניה לנשום

זה, זה חופש זה

D:






 

מוציא לשון

נכתב על ידי , 26/6/2011 00:03   בקטגוריות תמונות, אופטימי  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

13,047
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , ציורים ואיורים , בעלי חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFlyAway* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על FlyAway* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)