לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

love love and more love


מאיפה להתחיל?.. פשוט כנסו.. מבטיחה יהיה מעניין


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011

כל סיום הוא התחלה חדשה ותמיד הפרדה היא קשה..:)


טוב, אז אחרי הרבה מחשבה אני מודיעה בזאת על פטירת הבלוג..

אני אשאיר אותו אבל פשוט לא אעדכן יותר.

יש יותר מידי מה לעדכן והאמת שיש לי פחות ופחות זמן לעשות את זה

מה גם שיותר מידי אנשים שלא אמורים לקרוא פה קוראים פה...

כן אני לא כותבת פה הרבה זמן אבל הפורקן הזה שבכתיבה עזר לי מאד, בעיקר בלכבוש את הבתזוג הנוחכית שלי בקריאת פוסטים עליה בפניה :)

אבל עדיין.. אני לא יכולה להמשיך ולכתוב פה.

 

אז ביי קוראים. אתם יכולים לא להיכנס לפה יותר. אני לא מתכוונת לעדכן יותר וגם אם כן - זה יהיה בבלוג חדש ברוח שונה לגמרי.

המשך לילה מדהים לכולם:)

שניקי.

נכתב על ידי , 5/5/2011 02:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshanikiblat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shanikiblat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)