לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MY WAY TO PERFECTION


הדרך שלי לרזון! יש לי את אנה ואתכן ושומדבר חוץ מזה בעולם כולו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

שנאה עצמית


נמאס לי מהכל!

לפני חודשיים הייתי עם מישהו מהשכבה שלי ומאז לא דיברנו, היינו יזיזים כזה ולא רציתי לתת לא יותר מידי אז הוא נפגע ועלה לו האגו ומאז לא דיברנו. 

עכשיו יש לו חברה שכבה מתחתינו. שונאת אותו, אני שומעת את השיר GIVES YOU HELL וחושבת עליו כל כךך!!!

אוף נמאס ל-כ-ל החברות שלי יש חבר לכל השכבה בערך.. כולם בזוגות ורק אני.. שמנה מטומטמתתת

נמאס לי להיות כל כך בהמה! אני צריכה שתעזרו לי אני לא יודעת איך לחזור לזה, פעם זה היה כל כך פשוט..

עכשיו אני לא יודעת כבר מה לעשות. יש לי לקסעדין אבל אני לא יודעת מה עושים איתו???? משהי יכולה לעזור? מתי לוקחים אותו ביחס לאוכל ותוך כמה זמן הוא עובד? ומה הוא עושה? והכל?....

 

אני כל כך כל כך רוצה להיות רזה נמאס לי כבר שאני כזאת פרה מטומטמת

מתחילה את היום טוב עם ברנפלקס ותפוח בבית ספר ובצהריים פותחת עם סלט ומשהו קטן.. ועוד משהו .. ועוד משהוו ועוד ממתקים מלא אוכל!

נמאס

מה לעשות?!?!!?!?!

אני אתחיל ABC שהולך ככה:

500  400  350 450 200 350 500 400 200 350 500 400 350 200 300

וחוזר חלילה

בבקשה בבקשה שיהיה לי כוח להחזיק מעמד!

 


 

 

בהצלחה יפות =]

נכתב על ידי , 4/4/2011 22:34  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 29

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לana's girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ana's girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)