לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

(?)so... this is life


כינוי:  Meredith

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2012    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2012


טוב, אני יודעת את השיבוצים. יצאתי עם אחלה אנשים, אבל לא במקום שרציתי ולא עם הרכזת שרציתי. אני אפילו לא מצליחה להבין מה יהיה התפקיד שלי שם אם אין תנועת נוער שאני מודעת אליה... באסה קצת. אבל לא נורא- אופטימיות. בטח יהיו עוד דברים שאני יכולה לעשות...

 


 

היה טקס גדול בתנועה, לסיכום השנה.

החניכים שלי, בהיותם מדריכים, התרגשו נורא לראות את החניכים הקטנים שלהם מופיעים. גם אני התרגשתי.

ואז קלטתי שהם בוכים, כי הם קלטו שאני עוזבת. זה היה די שוקיסטי. 

באופן כללי אני לא יכולה להתמודד עם אנשים שבוכים, אני אף פעם לא יודעת איך להגיב. אבל כשאחד מהם החזיק לי את היד אחר כך, ואחת חיבקה אותי ובכתה, ואחת לא יכלה אפילו לסכם מבחינתה את הטקס, כי היא עמדה לבכות, ואחת ממש בכתה בקול... זה מוזר.

הם אשכרה יתגעגעו אליי?

עוד חודש הפעולות האחרונות, ואחריהן יגיעו יציאות הצוות האחרונות... אני תוהה איך זה יהיה.

 

אני רואה את השכבה שסיימה בשנה שעברה, איך הם כמעט ולא שמרו על קשר עם אנשים בתנועת נוער... 

אני חושבת שאני אדע בדיוק מה להגיד לאנשים כשישאלו אותי אם אשמור על קשר ואבוא לבקר- "אני אשמור על קשר עם אנשים שישמרו איתי על קשר".

חד וחלק. 

אני שונאת את הצביעות הזאת כשהיודניקיות מתלוננות לאלו שסיימו שהם לא שומרים על קשר- זה לא שהן אי פעם ניסו לחדש אותו.

נקווה שהחניכות שלי יקחו את זה לתשומת ליבן.

 


 

יש משהו עצוב בעובדה שמשעמם לי, ואני מצליחה לחשוב רק על בנאדם אחד לסמס לו (לה בעצם) כדי שנצא.

יש בזה משהו מאוד עצוב אפילו. 

 


 

להיות עם אותו בנאדם באותה השכבה בתנועת נוער, להדריך איתו חצי שנה, ואז קייטנה, ובסוף גם לרכז ביחד ביב'... יש בזה משהו מגבש, אני מניחה.

למרות שאני חושבת שהתחלנו ממש להתקרב רק לפני כמה חודשים.

אם יש מישהו בשכבג שאני ממש מקווה לשמור איתו על קשר- זה הוא. ושזה לא יהיה מוזר אם בעוד חודשיים-שלושה אני אתקשר אליו כדי שניפגש, או סתם להתעדכן.

נכתב על ידי Meredith , 20/5/2012 00:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בקרוב יודיעו שיבוצים. "בקרוב מאוד", זה מה שהיא אמרה. אני גם שמחה שהחניך שלי סתם שיקר, ושהיא לא אמרה שהיא לא רוצה להיות הרכזת שלי (:

אוף, זה ממש מלחיץ. פתאום שזה נעשה אמיתי...

 


 

כשמגיעים למצב אינטימי עם חברה זאת בעיה. בעיה גדולה.

כשמגיעים למצב שאת חרמנית על מישהי שכנראה לא באמת בקטע שלך, וסתם עושה שטויות וטיזינג... זאת בעיה אפילו יותר גדולה.

איך לעזאזל פותרים את זה עכשיו?

 

אוף, אם היה לי חבר כל הדברים היו נראים יותר טוב.

נכתב על ידי Meredith , 16/5/2012 23:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני כל הזמן תוהה מה יקרה אם אנשים ספציפיים ימצאו את הבלוג שלי, ויתחילו לקרוא אותו מההתחלה...

כמה אני אסתבך, בכמה אני אפגע, כמה אני אצטרך להסביר את עצמי... 

 


 

הספר "חפצים חדים" זה ספר מסוכן מידי בשבילי.

אבל אני פשוט רוצה לקרוא אותו שוב.

מפחיד כמה השפעה יש לספר הזה עליי.

נכתב על ידי Meredith , 9/5/2012 00:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

387

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMeredith אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Meredith ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)