לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Ironwoman

בת: 27

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2016

שלושה חודשים אחרי


מודה, יש דאון אחרי התחרות והמשקל עולה קצת.

הייתי בסוגשל פגרה לא מוגדרת כי הייתי בחו"ל שבועיים, ואז היה יום הולדת.

אך לא וויתרתי, מאז האיירונמן לא רצתי מעל 7 קמ- וביום שישי האחרון רצתי בבת אחת (טעות) 21 קמ 

וסיימתי 40 דק אחרי התוצאה הקבועה (באסה)

אז אני גם ככל הנראה פצועההה רצח כי כואב לי כל הגוף כבר מהאימון של רביעי וכמובן שהחמיר ביום שישי מהמירוץ.

ברכיבה אני שומרת על כושר ממוצע כזה, די קשה לי לסחוב בעליות אבל אני מקווה להוריד את המשקל שהעלתי ולחזור לדרך הישר.

אני עושה בדיקת מאמץ מחר כי כבר עבר התוקף (לא נקלט ששנה שלמה עברה כבר)

ואז אירשם לחצי איש ברזל כבר בסוף החודש לפני שאתגייס. אני אעבור עד אז עיסוי רפואי עם אופציה לפיזיותרפיה בפעם שלישית במספר

אני בסהכ בהלם "תרבות" מכמות הזמן הפנוי שקרה מאז התחרות, נקלט לי שאשכרה הקדשתי את חיי לאיירונמן.

7 חודש לצאלנג' וונציה (גם במקצה איש ברזל), מעניין אם אירשם או לא.

תלוי בצה"ל

נכתב על ידי Ironwoman , 9/10/2016 09:14  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



28,360
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIronwoman אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Ironwoman ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)