לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

איך למדתי להפסיק לדאוג ולאהוב את הפצצה.


אין בכלל אנשים עם כנפיים.

כינוי:  מטיילת

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012


החרדות יעברו

רק צריך לתפקד כרגיל כמו תמיד

גם האובדנות תיעלם

פשוט להתעלם מימנה

 

אני אוכלת כמו בהמה ובא לי לקרוע את עצמי

לא להקיא

שום דבר לא באמת נעלם.. זה לא נראה כאילו הוא אי פעם יעלם

 

העלתי שלוש קילו.

נכתב על ידי מטיילת , 10/8/2012 00:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




 אני רוצה להגיע לעתודה ולעבור לירושליים.. וזהו


גם שם אהיה לבד.. לפחות היאוש יותר נוח


אוהבת אבל גם לי יש גבול 

לא רוצה להיקשר יותר לאף אחד

נמאס לי שזורקים עליי זין ואף פעם לא שמים לב למה שאני חושבת או מה שלי מפריע או מה שלי קשה

גם לי קשה

גם פאקינג לי קשה

בואו ותהיו אני ליום אחד

נכתב על ידי מטיילת , 10/8/2012 00:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אולי בן אדם אחד מאמין בי

בערך, סוגשל

אבל זה לא משנה

כי יש לי את האמונה שלי.... אז מתחילים כבר מעכשיו ללמוד לבגרויות ולפסיכומטרי שבפבואר ומקווים רק לטוב

 

תשמור את החלומות לעצמך ולילות אחרת תשתגע.

נכתב על ידי מטיילת , 5/8/2012 20:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למטיילת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מטיילת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)