לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

music makes you lose control



Avatarכינוי:  ~music

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2011

סיכום בעקבות הקשיים שלי עם ישראבלוג


ישראבלוג לא ממש נותן לי לעדכן, וחבל, כי התקופה הזאת עמוסה פעילויות שממש רציתי לספר עליהן.

ולכן אני אעשה סיכום קצר של הימים האחרונים במהרה, לפני שהוא שוב מוחק לי את הפוסט.

-לפני יומיים התחלתי את השבועיים בלי פייסבוק שלי, ובינתיים זה מרגיש נפלא.

-הייתי בים עם חברות שהשתכרו. היה אעש, למרות שיצאתי בייביסיטר.

-היה לי היום יום מוזר, שכלל את העובדה שעזרתי לעצב את הבית החדש של אחת החברות הכי טובות שלי, שאליו עברה אמא שלה, כי ההורים שלה התגרשו.

-שכחתי את הפלאפון שלי היום בבוקר אצל חברה שגרה ממש רחוק ממני, אבל אני אקבל אותו מחר אז הכל בסדר. (בתוספת העובדה שאין לי פייס, אני לא מחוברת לעולם כרגע בשום דרך)

-אני עוברת דירה עוד שבוע וכל הבית ארגזים.

-מצאתי אתמול ספר שעובד בדיוק על הקונספט של הסיפור שרציתי לכתוב בתחילת השנה. הספר הוא יחסית חדש, והקונספט הוא לא משהו שהרבה אנשים יחשבו עליו, אז זה ממש מוזר. על כך ארחיב ברגע שיהיה לי זמן.

-הייתי עם ידידים וחברה בבית ריק של ידיד והיה אחד הטובים.

-אני חוששת שחרמנותי הגדולה במיוחד הולכת ונעלמת.

-גיליתי שמי שחשבתי שמתחיל להתאהב בי ממש לא בדרך לשומקום כזה ואני סוג של מאושרת, אבל אני לא מסוגלת לדבר איתו כרגע ולכן ניתקתי קשר.

-אני ואחת החברות הכי טובות שלי רבנו ממש בלילה הלבן בת"א. אנחנו לא מדברות מאז, ואני לא אדבר איתה עד שתתנצל.

 

אני חוששת שזהו.

אנשים, החיים יפים, לכו נצלו אותם במקום לשבת על המחשב!

עד כאן, Music.

נכתב על ידי ~music , 6/7/2011 21:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , מוזיקאים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~music אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~music ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)