לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2011

שאלון


מה הצבע האהוב עלייך ? כחול
מה הצבע השנוא עלייך ? אני עיוור צבעים...אז אני לא בררן כל כך :)
מה המקצוע האהוב עלייך ? פיזיקה
מה המקצוע השנוא עלייך ? אין. הכל מעניין אותי ברמה מסויימת
איפה חגגת יומולדת אחרון ? ביער עם חברים, כמו כל שנה
איך אתה הכי אוהבת לבלות ? בטבע
מתי אתה הולך לישון בדרך כלל ? ב-6 בבוקר
אתה נוהג לדבר עם חפצים? לפעמים חחחחח
חשבת פעם על התאבדות ? כן
אם כן - סיפרת למישהו ? לדף
מתי פעם אחרונה שבכית ? לפני שנתיים בערך
מדוע? מהפשטות של אושר
את\ה מעשנ\ת ?  כן, טבק אורגני
מתי פעם אחרונה שהשתכרת ? לפני יותר משנה
איזה שיר אחרון הורדת מהאינטרנט ? איזה שיר דאבסטפ מיוטיוב
למה אתה מוריד מהאינטרנט שירים ולא קונה דיסקים ? אין לי כסף...
מי הבן אדם האחרון שרצית להרביץ לו ? כמעט ולא קורה לי...אני ממש לא בן אדם אלים
ולחבק ? טוליפ
ולנשק? טוליפ
ולספר לו משהו מהלב ? טוליפ. וגם סיפרתי
יש לך חבר ? לא
ראית בחנוכה את הפסטיגל ? לבני כמה השאלון הזה....?
את מי היית לוקחת לאי בודד ? אף אחד! למה שעוד מישהו יסבול?
את מי את הכי רוצה לחבק עכשיו ? את שירה, ושזה יהיה הדדי
אתה מדבר עכשיו עם מישהו אונליין ? לא
שם מיוחד לבן ? דאלי
שם מיוחד לבת ? שירה (תמיד אהבתי את השם הזה)
דבר אחרון שאכלת: מלוואח
איזה בגד בארון שלך אתה לובש הכי הרבה ? חולצה גזורה
אתה לומד ביום שישי ? אני לומד מתי שבא לי
מה הספר האחרון שקראת ? אני עכשיו קורא את פייט קלאב
מה הסרט האחרון שראית ? אליס בארץ הפלאות - המקורי של דיסני מ-1951
אהבת ? מאוד!!!!
מי הבנאדם האחרון שדיברת איתו ? אנה
על מה דיברת איתו ? על לימודים
מי הבנאדם שיודע עליך הכי הרבה ? כרגע? אנה
על מי אתה יודע הכי הרבה ? אנה
מה הדבר האחרון שקנית ? פלאפל
כמה הוא עלה ? 10 שקל
ממי הsms האחרון שקיבלת ? מדותן
מי הבנאדם האחרון ששלחת לו sms ? דותן
מה המילה הראשונה של הsms הכי ישן שיש לך בפלאפון ? אני
מה ממש בא לך לאכול עכשיו ? בשר (אני יכול לאכול בשר בכל שעה ובכל מצב)
יש לך עדשות/ משקפיים ? כן
עשית ישור שיניים ? לא
מתי בפעם האחרונה היית אצל רופא שיניים ? לפני יומיים אצל שיננית. אצל רופא שיניים אף פעם לא הייתי כי מעולם לא הייתי צריך
מתי בפעם האחרונה היית בירושלים ? לפני חודשיים בערך
מה העיר האחרונה (חוץ מאיפה שאתה גר) שביקרת בה ? רמת גן
למה הלכת לשם ? כדי לבקר את שירה
יש לך שם שני? לא
אתה קרוי על שם מישהו ? לא
מה היית רוצה לשנות בעצמך בחיצוניות ? יש לי כמה צלקות שהייתי שמח להעלים... ואת האף
ובפנימיות ? הייתי רוצה להיות פחות ביישן, ולהיות מסוגל להפתח יותר מהר לאנשים
איזו תכונה הכי מעצבנת אותך אצל החבר הכי טוב שלך ? אין דבר כזה - אם אוהבים בן אדם אז אוהבים את כולו, ולא מנסים לשנות אותו
איזה סוג סרטים אתה אוהב לראות ? סרטי הרפתקאות
עם מי היית רוצה להתחלף במשך שבוע ? עם טייס כדורים פורחים בסקוטלנד
למה? כי זאת נשמעת כמו העבודה הכי כיפית בעולם
כמה ילדים יהיו לך כשתהיה גדול ? 3
מה המילה הראשונה שעולה לך עכשיו בראש ? טורנט
מה השם הראשון שעולה לך עכשיו בראש ? איתמר
כמה קומות יש לך בבית ? אפס
הלכת פעם להפגנה ? לא
מה תעשה/י כשתהיי/ה גדול : מדען
מה הרגע המאושר ביותר בחייך ? תוך כדי מדיטציה - הגעתי למקום שכל כולו אושר - אי אפשר להסביר...צריך לחוות
באיזה ביטוי את/ה משתמש יותר מידי ? סבבה
מה עושה לך טוב ? משפחה, טבע, אוכל, חברים, סרט טוב, ספר טוב, להתעורר ליד מישהי שאני אוהב...דבר שלא קרה לצערי הרבה זמן
מה מעצבן אותך ? כמשחקים איתי
מה תמיד צריך להיות בכיס ? פלאפון, ארנק וסיגריות :) הפקל כיס שלי
מאמינ/ה באהבה וירטואלית ? כן
הכרת פעם מישהו / מישהי מהאינטרנט ? כן
נפגשת איתו / איתה ? כן
מאמינ/ה באהבה ממבט ראשון ? לא
מהי אהבה בשבילך ? הרגש הכי חזק שקיים
את/ה חושב/ת שאת/ה חזק/ה מבחינה ריגשית ? לא כמו שהייתי רוצה להיות
מה הדבר שעושה אותך מאושר/ת ? האחיינים שלי בחיוך אחד, שיחה טובה וחיבוק אמיתי
מה את/ה אוהב/ת לעשות ? ללמוד, לקרוא, לשחק, להיות בטבע, לעשות מדיטציה, לישון, לחלום ולאכול טים טם
מקומות בילוי מועדפים : טבע, טבע וטבע
את/ה אוהב/ת להיות בבית ? כן
כשיש לך אהבה את/ה נאמנ/ה ? תמיד
את/ה וותרנ/ית או עקשנ/ית ? תלוי כמה הדבר חשוב לי.
אני שונה ממך, תנסי לשנות אותי ? חס וחלילה
את/ה בחור/ה קנאי/ת ? כן
מילים או משפטים שאת/ה מרבה להגיד : סבבה/אחלה/אין מצב/יש מצב/בלה
האם את/ה מאמינ/ה בה´ ? לא.
החיים טובים לדעתך ? הם מה שאתה עושה אותם
סלבס : מסכנים
גלידה : וניל עוגיות
עיר בעולם : אמסטרדם
ארץ: סקוטלנד
מה תעשה כשתסיים את השאלון ? אראה סדרה או אלך ללמוד, עוד לא החלטתי
שיר ברקע: אין
נכתב על ידי nononomos , 26/5/2011 03:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



hugless


אני צריך שיחה טובה עם מישהו.
המון המון זמן לא היתה לי שיחה טובה, לב אל לב עם מישהו שבאמת הצלחתי להפתח אליו ולדבר איתו
יש המון דברים שקורים לי בראש, ורובם המוחלט לא טוב בכלל
דכאון קיומי השתלט עלי, וגורם לי לתהות מה הטעם בחיים האלה - למרות שאני כבר יודע את התשובה
שאין באמת טעם, שאין מטרה, שאין באמת שום דבר שאני רוצה ויכול להביא לי ליותר מסיפוק רגעי
לפעמים אני עושה רשימת מלאי של דברים שיש לי בחיים - ותמיד הן מעודדות אותי אבל לא היום
מבחינה חומרית יש לי את כל מה שאני יכול לרצות
ומבחינת חברים? לא חסר לי אנשים לבלות איתם, וגם לא חסר לי אנשים שאכפת להם ממני
מבחינת משפחה? לא יכלתי לבקש משפחה יותר טובה.
אני מוצא את עצמי בוהה המון, סתם בוהה, ואני שם לב שאני עושה את זה גם כשאני עם אנשים, קשה לי להתרכז בשיחה נורמלית והמוח שלי למקומות אחרים - אין לי הפרעת קשב וריכוז או משהו כזה. זה פשוט מרגיש כמו חוסר עניין בהכל, חוסר ברגש מלבד לדברים ואנשים מאוד מסויימים.
יש לי המון סיוטים בזמן האחרון. סיוטים מוזרים. את רובם אני לא זוכר. 
אבל אני חושב שהם דבר חיובי - לפחות הם גורמים לי להרגיש משהו.
היתה לי תקופה - התקופה הכי רעה בחיים שלי שלא היה לי אכפת אם אני אחייה או אמות. ובתקופה הזאת היו לי המון המון סיוטים, אבל בתקופה ההיא גם לא היה לי פחד וכל פעם שבסיוט משהו היה מנסה לפגוע בי פשוט לא היה אכפת לי - הייתי נותן לו לפגוע בי וכל פעם שהתת מודע שלי פגע בי בצורה כזאת עלה לי חיוך כי חשבתי שזה הסוף - ועוד יותר גרוע מזה, אחרי כמה זמן כבר הפסקתי להתעורר מהסיוטים האלה, הם הפכו לחלומות קבועים אצלי ולמדתי לקבל אותם.
אבל עכשיו זה שונה, עכשיו יש לי פחד ואני לא רוצה למות - והחלומות שלי - או סיוטים גורמים לי לדעת את זה.
אם אני מנסה להתחמק מהמוות בסיוט - שנראה לי אמיתי לחלוטין כנראה שעוד אכפת לי ממשהו ושיש מקומות יותר גרועים ממה שאני נמצא בהם עכשיו.
הלוואי שתגמר התקופה הזאת כבר ותבוא אחת יותר טובה.
אני צריך חיבוק.
נכתב על ידי nononomos , 7/5/2011 21:16  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  nononomos

בן: 38




259
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnononomos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nononomos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)