לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

הינה, פוסט. phrase me


טוב פוסט. תסלחו לי אם הוא יוצא קצת מבולבל, אני עייפה.

 

אחרי שחזרנו מהחופש יצאתי עם מגמת האומנות למוזיאון חיפה, היה מאוד מעניין והיו שם כמה דברים יפים.

נהניתי וזה היה עדיף על לימודים. למרות שהרבה דברים לא הגיוניים קרו שם

אם זה אנשים או מייצגים מטרידים. או סתם חוסר שפיות בנסיעה חזרה הביתה

נעמה- "אני שומעת מטושטש"

 

אחר כך באתי אליה, היא באה אלי, שוב אני באה אליה. סדר שבוע רגיל...

רגע, לא למדנו רק יומיים? נבוך

.

תיאוריות פילוסופיות סוציולוגיות למיניהן;

אם לכל כך הרבה אנשים אותה הבעיה, למה לא קורה משהו כבר?

אז אולי בעצם צריכה להישאל השאלה, אם הבעיה קוראת לכל כך הרבה אנשים, אולי היא הכרחית?

 

ןבנוסף, מי יציל את המציל?

beach, beautiful, belt, blue, brown hair

בבמקום לישון ישבתי וקראתי עכשיו הרבה חומר על סמים. יותר מידי אם תשאלו אותי

(אתם לא שואלים אותי?.. לא אכפת לי אני עונה בכל זאת) הידע שצברתי פה יכול להיות לעזר מתישהו (נוט)

(ואם כבר, אז LSD, הכי פחות השפעות בריאותיות)

.

כראוי לי הלכתי היום בבוקר לפסיכולוגית, היה נחמד והפגישה הרגישה יותר ארוכה מבפגישות שבהן אני פשוט רצה

תובנה? זה הכל אני. ודי כבר להאשים את עצמי!

אוקסימורוני משו...

animals, clothes, color, cute

ובהקשר לנושא החם, 3 משאלות אמרתם? 

1. לקבל את הכוח לשנות מראה מתיי שמתחשק לי (מישהו הזכיר את טונקס?)

2. לדאוג שהעתיד שלי יהיה טוב

3. בריאות ועוד בריאות

.

היה לי עוד דברים לרשום, אני פשוט לא זוכרת. מקסימום אחר כך


יוז'ק, "ישלי אופטלגין אחד לרפואה!"  

מה נעשה?

נכתב על ידי יוז'ק , 21/9/2012 13:59   בקטגוריות wake me up when sept' ends, אומנותי, ביקורת עצמית, הזוי, פילוסופיה, אופטימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-22/9/2012 11:48



44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)