לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2012

holly mother of the stupid+ ציור שלי


אחותי וחברה שלה משחקות משחק נפלא שקוראים לו טאבו, שילוב שם פאנטומימה עם משחק אסוסיאציות.

אני כל כך טובה במשחק הזה עם אנשים שמכירים אותי שכשהלכתי לחדר שלי כדי לישון שמעתי את הקלף של אחותי

כלומר ניחשתי אותו, שמעתי אותה עושה *טססס* וכבר דמיינתי את הידד שלה מחזיקה בקבוק תרסיס

אז צעקתי לה גרפיטי. צדקתי כמובן. בזמן שהחברה שלה עוד חושבת ולא יודעת 

זה קרה ככה עוד כמה פעמים, אח"כ כבר עם הסברים ואל עם פנטומימה, ובכל זאת...

אני גאון.

.

החברה של אחותי כל כך סתומה, לפעמים אני לא מבינה מה קורה לה שם בראש.

אחותי תיארה קלסתרון, במילים המותרות כמובן. אני זיהיתי את זה ממש בתחילת הניסיון לתיאור שלה

אבל החברה... גם כשאמרנו לה את המילה... "מהזה?"

 

מצטערת חברים אבל כן, אני מעריכה פחות אנשים עם ידע קטן.

אחותי ואמא שלי נסעו עכשיו עם אבא. הם טסות לטיול בת מצווה שלה

אני לא אראה אותם עכשיו 10 ימים. אני כבר מתגעגעת לאחותי.

הבובה הזאת היא אחד האנשים היותר חשובים לי בעולם הזה.

.

בלי קשר, רוצים לראות רימייק של חתיכת יצירה של דגה שעשיתי?

(זה לא גמור אבל)

 

חופש, תודה לאל. זה הולך להיות כייפי.

אה כן, לא סתם אבל, חופש ובית ריק. איזה קומביניישן מושלם?

 

יוז'ק, אין לכם מושג מה עובר לי בראש עכשיו. 

falling

נכתב על ידי יוז'ק , 24/9/2012 21:17   בקטגוריות wake me up when sept' ends, אומנותי, ביקורת עצמית, הזוי, חברה, משפחה, אופטימי, בית ספר  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-25/9/2012 11:31



44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)