לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

shoes colection!


מכיוון שהיום יום שבת, ויש לי הרבה דברים לעשות

הדבר ההגיוני ביותר לעשות עכשיו הוא לצלם פוסט של אוסף הנעליים שלי.

נעלים אפשר להגיד זה אחת האהבות הגדולות שלי, 

אבל, לא שמתי כאן את המגפיים שלי. אני חושבת שאת זה אשאיר לחורף. (ולא נעמה, עכשיו לא חורף)

שיר

הזוג הראשון הוא נעלי בובה בצבע מנטה שקניתי בtwentyfourseven לפני שנתים

 

הזוג הזה הוא הוא זוג חמוד מאוד מmarko שקניתי לפני שנה ולא יצא לי לנעול הרבה, בצבע סומק בהיר

 

הזוג הבא הוא זוג שסבתא שלי הביאה לי, לכן אני לא יודעת מאיפה, הצבע הוא שילוב בין חום לזהב

 

את הזוג הזה קניתי בקיץ שעבר ואני מאוהבת בהם, גם בגלל שהם יפות וגם בגלל שהם ממש נוחות!

את הזוג הבא קניתי בTOGO ולמרבה הפלא ממש קל ללכת איתן, הם באמת אהובות עליי

 

הזוג הבא הוא האהוב עליי ביותר, הבעיה היא שזה מידה אחת פחות ממה שאני (חנות מחורבנת) אז לפעמים זה פחות נוח

 

את הזוג הזה קניתי ממש עכשיו בforever 21 ואני מאוהבת בהם 

 

הנעליים הבאות היו גחמה ב-60 שקלים מרנואר. כשנעלית אותם באותו יום, באה אלי מוכרת קטנקטנה ושאלה אותי מאיפה הם וממש התלהבה

אז בקניון היה ממש נוח ומגניב איתם, אבל בחוץ זה כבר סיפור אחר. WARNING:


הזוג הבא פשוט גורם לי לרייר עליהם כל פעם (לא באמת!) גם הם חדשות מחנות נעליים בכפר-ייונה

 

הזוג הבא הוא זוג שאמא שלי הביאה לי, שאני פשוט אוהבת את איך שהן נראות. מnine west

 

ואלה מוקסינים שבעיקרון לבשתי לתחפושת שלי, אבל אני גם אוהבת אותם בכללי

 

את הנעליים הבאות קניתי בTOGO ואני אוהבת אותם ממש הם פשוט מגניבות. (ישלם חורים בצד בצורת טיפות)

 

המגפיים האלה הם המגפיים היחידות שאני מראה רק כי הן נקנו לי ממש עכשיו מלונדון.

 

הזוג הבא הוא זוג ממש מתוק שקניתי בטבריה ועוד לא יצא לי לנעול הרבה

 

הנעליים הבאות הם של קנת' קול, אני קניתי זוג אחד ואמא שלי זוג אחד. הם עלו יותר מהתיק שלי בוכה

אבל הם ממש יפות!

 

והדבר המשגע הזה נקרא LITA וזה לגמרי בוויש ליסט שלי:

audrey hepburn, boots, fashion, heels, jeffrey campbell

וזהו בערך להפעם. אם אני ארצה בחורף אני יעלה פוסט של המגפיים שלי. זה יהיה כיף קול

עד הפעם הבאה, יוז'ק. שיר 

נכתב על ידי יוז'ק , 13/10/2012 15:18   בקטגוריות blogtober, אופנה, צילום, אופטימי  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-15/10/2012 07:49



44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)