לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

one for all and all for one and one for the biscuit


היו לי כמה חברות טובות בהמלך השנים. 

הייתה אחת מכיתה ה' ועד כיתה ז' עד שזה נגמר.

ועכשיו אני עם אותה אחת מאז כיתה ז' אפשר להגיד. הקשר התחזק מאוד בחופש בגדול בין ז' לח'

הקוראים האדוקים פה בטח ידעו על מי אני מדברת. 

בעצם מספיק לקרוא כמה פוסטים אחורה כדי לדעת שמדובר בנעמה.

ויש לי עוד חברה אחת נפלאה שכיף לי איתה ואני מעריכה אותה מאוד מאוד על זה שהיא בן אדם טוב כל כך וזאת שירז.

אבל הפוסט הזה די מוקדש לנעמה

*me, bels, black and white, do not enter

בגלל החיים המוזרים שלנו ביחד, והזמנים הממש הזויים, אנשים משתנים ויחסים משתנים. אבל אני מרגישה צורך רק לחזק את הקשר הזה כל הזמן.

שחס וחלילה לא תברחי לי. (אמרתי כבר שאני אקשור אותך לארון או משהו? אני אתן לך לאכול כארוב סגול.)

ועכשיו פינת נוסטלגיה 'קטנה': כי רגעים קטנים הכי חשובים

 

- זוכרת את הפעם ההיא שרז הושיב אותנו ביחד בכיתה ז', ואת לא הפסקת להרעיד את הרגל שלך? 

שאני ילדה תמימה וחמודה בחיי לא נתקלתי בהרגל מוזר שכזה. 

- זוכרת שהלכנו לאלונית לקנות אבנים במקום ללכת להופעה של ד"ק קספר?

- זוכרת את הפעם ההיא ששאלתי אותך בכיתה ח' מה זה נקרופיליה? כי הרי מי עוד ידע דברים כאלה בגילנו

- זוכרת את הפעם ההיא שהברזנו מבצפר והלכנו להתייבש בחום הקיץ בגן השעשועים ליד הבית שלי? זוכרת שקנינו ברד ואז נסעת הביתה באוטובוס 

ציבורי? ואני היתי צריכה לחזור הביתה בטענה שסיימנו מוקדם?

- זוכרת את הפעם הראשונה שהייתי בבית שלך? כי אני לא.

- אני כן זוכרת את הפעם ההיא שחזרנו עם 'תקן מספרכלשהו' של ניר אחרי שקנינו אותו ביכין סנטר אליך הביתה וראיתי את דן בפעם הראשונה,

היה לו זקן ולא היה לי שמץ של מושג מי זה הבנאדם הזה עם הכיפה שמרגיש כל כך בבית. בכלל מי ידע שיש לך אח גדול!?

- זוכרת את הפעם ההיא שנסענו לעזריאלי בפעם הראשונה? לא היה אז HNM וגם לא פוראבר

- זוכרת את הפעם ההיא שבאת אלי הביתה בשישי ולא ידעת שיש אצלנו אורחים ונכנסת הביתה עם נעלי בית?

- זוכרת שבאותו ערב אבא צילם אותנו בחוץ ורץ מסביבנו עם פנס בשביל החשיפה האיטית? זה היה משעשע

- זוכרת שבאת איתי לצבוע את השיער לאדום?

- זוכרת את הפעם ההיא שהברזנו בבצפר והרגשתי כזאת רבל, ומאז אני רק מדרדרת את כולם?

- זוכרת את הפעם ההיא שהלכנו לאיבוד בתל אביב?

- זוכרת את הלילה לבן של ת"א? אני צריכה להוסיף?

- זוכרת את כל ההתחרפנויות הציבוריות שלנו ביחד?

- זוכרת שלקחתי אותך בפעם הראשונה לגן הנדיב?

- זוכרת שלקחתי אותך בפעם הראשונה לטבריה?

- זוכרת שראינו את יום שישי ה-13 ביחד?

- זוכרת את הפעם היומולדת שלך וראינו את דמדומים ואני ילדה פחדנית שכמותי התחבאתי מאחורייך?!??! ואחרי הכל, מי בינינו מכריחה

אותך לראות סרטי אימה בגבורה? 

- זוכרת כשהכרת לי את הספרים של דמדומים?

-  זוכרת את הפעם ההיא שהברזנו מבצפר ואבא שלך הסיע אותך לעזריאלי?

- זוכרת את הפעם ההיא שעשינו מדיטציה?

- זוכרת את הפעם הראשונה שנכנסו לאת יודעת איפה? 

- זוכרת את הפעם ההיא שהלכנו לפתיחת תערוכה של דודי בת"א?

- זוכרת את הפעם ההיא שנקעת את הקרסול וקראתי לך הפצועה האנגלייה? 

- זוכרת את הפעם ההיא שטסת לרודוס וכמה חיכיתי שתצלצלי אליי כבר?

- זוכרת את מפגש המעריצים? זה היה כזה דבילי. 

- זוכרת את כיתה י'? כשחזרנו להיות באותה כיתה סופסוף?

- זוכרת כשכתבתי לך על הקיר?

- זוכרת שצבענו לך את הקיר? (לא התכוונתי להשאיר את האמבטיה ורודה!!)

- זוכרת את הפעם ההיא שבאת איתי לסבא וסבתא שלי?

- זוכרת את הפעם ההיא שבאת איתי לסבתא שלי?

- זוכרת את הפעם ההיא שסיפרתי לך שכולם שאלו מה שלומך?

- זוכרת את הפעם הראשונה שאמא שלי נתנה לך להכין לאחיות שלי ארוחת ערב?

- זוכרת את כל הפנקייקים שהכנו בחמש בבוקר?

- זוכרת את כל ימיי הבתים הריקים? ואת האמאמא של כולם? ארועי ה-7 באוקטובר?

- זוכרת את רודקין? פפט... יועץ אסטרטגי ;)

- זוכרת כשגילינו את אוונסנס?

- זוכרת כשגילינו את פאראמור

- זוכרת את הפעם ההיא שראינו את הסרט של ג'ורגי'ה?

- זוכרת את יום כיפור שהלכנו ברגל עד נתניה? זוכרת ששרנו ברחוב את הקאפקייק סונג שלנו?

- זוכרת את הפיצה פיתה שעשינו בפעם הראשונה? את זה לא הכרתי

- זוכרת את הפעם הראשונה ששתינו טייה מריה בסטודיו?

- לילות הבריזרים האדומים?

- הטלפון הסגול שלך?

- זוכרת שנסעתי איתך לסבא וסבתא שלך? ישבנו בחדר של גל וראינו סרט, ובזמן האוכל היה אמטיוי רוקס והיה את איגנורנס

- זוכרת את הפעם ההיא שבאנו עם חולצות קצרות לבצפר וירד גשם?

- זוכרת את שיעורי האנגלית שלנו עם דורית? 

- זוכרת את שיעורי האנגלית שלנו עם חנה בכיתה ט'?

- זוכרת כשנסענו ללוטן ביחד? טיול ראשון לבדנו למדבר. זוכרת שכשירדנו הבנאדם באוטובוס אמר לשכנו, 'צלם צלם את זאתי, עוד שבוע היא בנעדרים'

- זוכרת כשחגגנו שנה?

- זוכרת כשחגגנו שנתיים?

- ג'יזס זוכרת שהביאו לך את המיטה הגדולה שלך? לא עוד הצטופפויות!

- זוכרת שעברתי חדר?

- זוכרת את נסיעות האוטובוס והרכבת שלנו?

- זוכרת את היום?

i will always be there to create some new moments for u

נכתב על ידי יוז'ק , 14/10/2012 19:15   בקטגוריות blogtober, חברה, אופטימי, אהבה ויחסים  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-6/11/2012 08:37



44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)