לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

ריכוז ריכוז ריכוז... היי פרפר!


כמובן.

זה רק המזל שלי

הוציאו אותי מהמשלחת לגרמניה.

בפאקינג הגרלה!

לעזאזל עם זה

alternative, fashion, indie

nonsence it all is! אני רואה נוטינג היל בפעם המאה בערך עכשיו. 

יש לי את זה ביותר קיטשי?

.

קיבלנו היום את הצבעים שלנו (אני במגמת אומנות, כידוע?) כולם התרגשו כל כך

מה ההוכחה לכך? כולם התחילו לצלם לאינסטגרם. 

סיימתי את הציור שלי של דגה היום. הצל שעשיתי חרבש את הכל. אוף

.

הרגע המתסכל הזה שהרעש של האוטובוס מתחרה במוזיקה שלך.

.

אוקי רמת הריכוז שלי היא בגודל של פרפר

הינה כמה תמונות מאינסטגרם

אוסף מרשים של צבעים

Embedded image permalink

 

הציור שלי ליד הציור של דגה

Embedded image permalink

אוטו שממש שיעשע אותי. הוא היה ממש מלוכלך ומישהו כתב עליו "הלוואי וחברה שלי הייתה כזאת מלוכלכת"

Embedded image permalink

קרפדות השוקולד של הארי פוטר שקיבלתי מלונדון

Embedded image permalink

 

מבואסות ברמות שיכולות לנפץ חלונות.

יוז'ק, paper cut! i have a paper cut people... everyone panic!

נכתב על ידי יוז'ק , 15/10/2012 19:49   בקטגוריות blogtober, אומנותי, הזוי, חברה, פח"מ, שחרור קיטור, פסימי, בית ספר, ביקורת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-18/10/2012 22:17



44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)