לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

Blogtober day 18


במהלך תרגיל אקרובטי (נורא מסוכן!) סטייל ניקיטה והאלמנה השחורה (לא לנסות בבית!) 

כראוי לי, דפקתי את הברך ממש חזק. 

סטנדרטי

צלעתי אחר כך יום שלם.

האמת שהלצלוע פרט לא הפריע לי, רק ממש דאגתי שעכשיו יהיה לי סימן כחול ממש גדול על הברך.

ואני לא יכולה להרשות שזה יקרה כי השמלה שלי למחר מגיעה רק עד אמצע הירך!

אבל מזל של פיות, אין לי סימן כחול. 

(איזה מין חיה אני?!)

art, bunny, fashion, fifi lapin, illustration, mark

"הזמן נוסע בפרארי ואני עדיין מחכה בתחנת האוטובוס" נעמה בפרץ פילוסופי

.

כבר הזכרתי שיש לי יום הולדת שבוע הבא?

שיט מה שמזכיר לי. אני צריכה להגיד לבנות לסגור את יום שישי שלהן.

עם הבנות האלה צריך התראה מראש של שנה...

.

איזה לחץ יש לי שבוע הבא. לקחו את המקצועות הכי חופרים ודחפו לי מבחנים שלהם בשבוע אחד

ביום ראשון- מבחן בספרות. ביום שני- מבחן באומנות. ביום חמישי- מבחן בסוציולוגיה.

תהרגו אותי וזהו, זה יהיה יותר מהיר. אין לי זמן!

 

art, blue, boy, drawing

fuck yeah אני שוכבת על זה עכשיו.

בכל מקרה, אני הולכת להתאבד מחר על העקבים שלי.

בהצלחה לי.


יוז'ק, if i was a judge i'd break the law

נכתב על ידי יוז'ק , 18/10/2012 22:17   בקטגוריות blogtober, הזוי, ביקורת עצמית, פח"מ, פילוסופיה, אופטימי, בית ספר  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-20/10/2012 00:03



44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)