לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

עלילות בארץ הסופר פארם ובלבלה קטנה


קצת מבולבל לי ומוזר לי.

ודברים שלא הולכים לי חלק קצת מרתיעים אותי, וגם הפתעות.

ואם אלה הפתעות טובות?

זה עדיין לא הלך חלק. 

די להקשות לי על הקומפוזיציות!!!

.

אז מה נשמע? מרגיש לי כאילו לא הייתי כאן שנים ועברו רק שלושה ימים.

אוי מה שבצפר עושה.

ולעניינינו, החזירו אותי היום סוגשללאבטוחעדייןכנראהאבל למשלחת של גרמניה. 

סתם מבלבל לי את אורח החיים!

בערך כמו התמונה הזאת

והינה סתם משהו שקרה לי אתמול

אתמול הייתי ב... איפהשהו (זה לא חסוי אני פשוט לא יודעת איפה הייתי) וטיילתי לי בסופר פארם

חיפשתי מייק אפ ואחת המוכרות (המוכרת הראשונה שבאמת עזרה לי בכל תולדות ההיסטוריה) קראה

לשנייה בשביל חוות דעת.

המוכרת השניה באה כדי לתת את חוות דעתה, אבל עצרה כדי להתפאר מ'פני הבובה' שלי ומהיופי של שפתיי. לסבו אלרט? אההם כאילו, תודה! (לציין שיש לי עיניים חומות ואני לא בלונדינית?)

אח"כ היא סיפרה לי את כל תולדות חייה, כלומר פנייה, היא סיפרה לי שהיה לה עור בעייתי בגיל שלי

והיא עוד תמניה! (מיותר לציין שלא ידעתי לתמניות אמור להיות עור חלק?)

אח"כ יצאתי מאושרת מסופקת ומעושקת (כן המצאתי פועל ואתם תגידו אותו!)

והלכתי לקנות קצת סטאף ליומולדת שלי.

.

ישלי מבחן בסוציולוגיה בחמישי בבוקר. ובניגוד לפסיכולוגיה שבמבחנים האלה

אני לא קיבלתי מתחת ל96 חוץ מאקספשיין אחד ואז קיבלתי 93 (לא מתרברבת בכלל)

אז בסוציו אני לא מבינה כלום!

וגם הזמן היחידי שיש לי לי להתכונן אליו זה היום. עכשיו.

(מישהו פעם אמר לי שאני חייבת לארגן את הזמנים שלי טוב יותר)

כי מחר אני רק חוזרת בשבע, ומוח של מי פועל בשעות כאלה?

 שיעורים פרטיים מישהו?

 

יוז'ק, ששונאת את הימים האלה שהיא שוכחת את הבקבוק מים שלה בבית.


u r so fucked- ספרו לי על זה...

נכתב על ידי יוז'ק , 23/10/2012 15:15   בקטגוריות blogtober, הזוי, חברה, סיפור, פסיכולוגיה, בית ספר, שחרור קיטור  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-25/10/2012 07:59



44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)