לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


'Zen and The art of Who gives a fuck'

Avatarכינוי:  יוז'ק

בת: 27

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2012

גרמנית וקצת טימטום. הקשר בין השניים מקרי בהחלט


טוב כמה מילים לסיכום על המשלחת.

היה שבוע מעניין מאוד, היה כיף לדבר אנגלית לפגוש תרבות חדשה. וגם בכל זאת לשים לב שנוער בכל העולם לא כל כך שונה

במסיבה האחרונה הגעתי די בסוף, והגרמניה שלי בכלל עוד לא היתה שם (איזה יום מסובך היה להם, לא מדברים על זה) 

אבל היה לי ממש נחמד לראות את כולם בפעם האחרונה. בפעם האחרונה עד שנטוס אנחנו אליהם

זה היה בים, בלילה והיה קר.


ועכשיו לפינה אומנותית קצרה. התמונה שלפניכם היא תמונה של צלם חדש שגיליתי שנקרא ראיין מקגינלי. 

אהבתי רק תמונות ספציפיות, כי לפעמים העירום אצלו קצת יותר בוטה. אבל הרעיונות שלו מגניבים, והתמונה הזאת פשוט הזכירה לי את המסיבה

קצת מהשבוע,

נעמה ביציאה לא קשורה על אישה בתכנית ריאלטי - איפה המסרק שלה? זה מגעיל. זה נראה כאילו היא לא התקלחה שנים.

תגלית חשובה שגיליתי, רק כשמחממים משהו במיקרו מגלים כמה אפשר לעשות בחמישים שניות. זה לא צחוק

ושוב נעמה, הפעם בסיטואציה לא ברורה "ישלי ראש בין הרגליים!"

.

בנים זה הדבר הכי לא מוסבר ביקום. רגע אחד הם עוזרים לך ונראים נורמלים לגמרי

ברגע השני הם שמים לך רגל. 

וזאת לא הייתה מטאפורה.

car, hippie

ועכשיו פינה זרה. כלומר שפות זרות. כי אתם פשט מתים לדעת איך אומרים... משהו\ בגרמנית.

אז ככה, נתחיל במתבקש:

אתה חתיך- דו ביסט האסט

יש לך עיניים יפות- דו האסט וונדהשונה אאוגן

אני רוצה אותך- איכ ויל דיכ 

את יפה- דו ביסט וונדרשון

תודה- דאנקן

לא אכפת לי- איסט מיר איגל

שרלילה - שלאמפר

חרא- שייסה

נשיקה (בבווארית)- שמאצה

אמא'שך- דאימודה

ומה שאמרתי בפוס הקודם, מה אתה אומר אסהול- וואסלאבשטו ארשלוך!

אני חשפתי כרגע את אוצר המילים הנרחב שלי בגרמנית. ממש הנשמה הגרמנייה שלי כאן לפניכם

השתמשו בה היטב! (ובתבונה)

לדוגמא

יוז'ק, דאימודה ביצ'!

hard to explain

(אגב, זוכרים את המבחן בסוציו שחשבתי שהלך לי טוב, אז הוא לא היה בשיא. קיבלתי 93)

נכתב על ידי יוז'ק , 1/11/2012 16:40   בקטגוריות november shit, אומנותי, הזוי, חברה, סיפור, תחתיות אדומה, אופטימי, בית ספר, ביקורת, צילום  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יוז'ק ב-2/11/2012 12:50



44,717
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליוז'ק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יוז'ק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)